Ligger i soffan och försöker röra mig så lite som möjligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för märke? Borde gå att reklamera?Nu har jag trimmertråd och har tankat min skapligt nya trimmer. (köpt i höstas)
Tror ni att jag får den att starta? Näpp.
Det är en hopplös arbetsställning. För att kunna dra i snöret måste jag stå dubbelvikt och jag är inte så stark. Efter några minuter höll hjärtat på att hoppa ur brösten och jag gav upp.
Jag har en fulltankad trimmer-attrapp. Dvs den ser ut som en trimmer men den trimmar inte.
Ilsken slipade jag lien och slog vägen fram till avloppsbrunnarna med den istället. De börjar tömma här i nästa vecka.
Nä knappast. Det ingår liksom i beräkningen att en bensinmotor är svårstartad när den stått ett tag.Vad är det för märke? Borde gå att reklamera?
Aha jag tänkte att den inte startade alls.Nä knappast. Det ingår liksom i beräkningen att en bensinmotor är svårstartad när den stått ett tag.
Jag får envisas, svära lite mer och kanske ta loss tändstiftet och torka det på spisplattan. Det SKA gå.
Precis. Den startar inte alls.Aha jag tänkte att den inte startade alls.
Men om den är så svårstartad kan du inte sälja den till någon Hulken och köpa exempelvis en batteri eller eldriven?Precis. Den startar inte alls.
Men blä! Avskyr när man vill vara fin/somrig mm och så får man skoskav, klacken fastnar i något hål eller lacken skaver bort.Sommarskorna som jag invigde idag, dog på 5km promenad med särbon.. Oh well, orkar inte bry mig just nu, de klarade en säsong iaf (köpte dem förra året, på rea). Däremot har jag dessutom minst 5st skavblåsor på (mest under..) fötterna efter idag, vilket är störigt - de gör bra ont nu och jag står mycket på jobbet.
Men blä! Avskyr när man vill vara fin/somrig mm och så får man skoskav, klacken fastnar i något hål eller lacken skaver bort.