Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
F9D64E6D-6C7C-482E-9BB8-815BF21C1A42.webp

Igår avslutade vi dagen på sjön.
Idag hoppas jag att altan nr två blir färdig, det vore på tiden. Den första är iofs inte ens färdig och den påbörjades förra sommaren. Fattas två handledare 🤪
 
Precis tvättat av utemöblerna från pollen, tänkte lägga på dynorna i soffan å sola lite.
Satt å kollade lite på en ihopfällbar solstol, skulle vilja ha något som jag kan ta in när ja inte använder.
Måste dock få tummen ur och kolla om det är någon som vill ha befintliga utemöbler, annars får ja köra dom till tippen. Jag har inte riktigt orken att göra i ordning dom och dynorna tar onödig plats inne i lägenheten, de får inte längre plats i förrådet... i-landsproblem vare ja. 🙄 😅
 
Jinns beter sig inte som hon brukar. I vanliga fall är hon efter mig som ett plåster men nu har hon hållit sig på avstånd och sett avvaktande ut. Något är fel. Dessutom åt hon inget imorse.

Fick åka till närmaste affären och köpte flera olika sorters kattmat.
Hon åt nu gärna.
Var förövrigt totalt omöjligt att hålla avstånd till folk. Tänk er en trång butik med betydligt fler är 50 personer i samtidigt. Bara kön till kassorna gick längst hela långsidan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 093
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 981
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 911
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Arrende
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp