Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis kommit in från att ha rastat hundarna vid vår å, tyvärr är det inte badtjänligt för oss men perfekt för hundarna. Nu ska jag fortsätta med dagens studier, men kände att både jag och hundarna behövde en paus :D
 

Bifogade filer

  • IMG_20200615_084043.webp
    IMG_20200615_084043.webp
    363,9 KB · Visningar: 32
Funderar på alla mina sparade semesterdagar. Nu är jag jätteosäker om jag tappat dagar utan att få betalt för dem :banghead:

Jag borde ta ut dem men det är nästan omöjligt för mig att få ens 4 veckor på sommaren så när ska jag få ut de där dagarna har de tänkt?
 
Funderar på alla mina sparade semesterdagar. Nu är jag jätteosäker om jag tappat dagar utan att få betalt för dem :banghead:

Jag borde ta ut dem men det är nästan omöjligt för mig att få ens 4 veckor på sommaren så när ska jag få ut de där dagarna har de tänkt?
Det är arbetsgivarens sak att fundera ut.

Vet att du har en skum arbetsplats men det är verkligen inte din sak att se till att du får ut din lagstadgade semester.
 
Funderar på alla mina sparade semesterdagar. Nu är jag jätteosäker om jag tappat dagar utan att få betalt för dem :banghead:

Jag borde ta ut dem men det är nästan omöjligt för mig att få ens 4 veckor på sommaren så när ska jag få ut de där dagarna har de tänkt?
Det är din arbetsgivares problem. Det verkar vara en dysfunktionell arbetsplats och det är inte ditt ansvar att lösa din chefs problem.

Jag hade kanske funderat på att ta ut en dag i veckan löpande under en längre period. Har haft anhöriga som gjort så och varit väldigt nöjda med den återhämtningen det ger.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 093
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 981
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 912
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp