Tack snälla du!Hoppas du mår bättre snart .
Hoppas de har någon dunder-medicin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snälla du!Hoppas du mår bättre snart .
Det är arbetsgivarens sak att fundera ut.Funderar på alla mina sparade semesterdagar. Nu är jag jätteosäker om jag tappat dagar utan att få betalt för dem
Jag borde ta ut dem men det är nästan omöjligt för mig att få ens 4 veckor på sommaren så när ska jag få ut de där dagarna har de tänkt?
Han är ju låtskrivare också, får säkert en del inkomster som upphovsman.Ser att Alexander Bard har fått sparken från TV4 och nu ska övergå till Youtube och podcast (tror jag det var) ska bli intressant och se om han får tillräckligt många följare för att det ska löna sig.
Det är din arbetsgivares problem. Det verkar vara en dysfunktionell arbetsplats och det är inte ditt ansvar att lösa din chefs problem.Funderar på alla mina sparade semesterdagar. Nu är jag jätteosäker om jag tappat dagar utan att få betalt för dem
Jag borde ta ut dem men det är nästan omöjligt för mig att få ens 4 veckor på sommaren så när ska jag få ut de där dagarna har de tänkt?
Då ger du arbetsgivaren ett ultimatum, antingen ledighet eller semestern utbetalt i pengar.Funderar på alla mina sparade semesterdagar. Nu är jag jätteosäker om jag tappat dagar utan att få betalt för dem
Lyxlirare därVi har den ende patienten på avdelningen så nu sitter vi i TV-rummet
Glömt att lägga in när du har tagit ut semester? Förutsatt att ni gör det själva såklart.Jag har för första gången lyckats logga in på vårt lönesystem.
Jag har 77 dagars semester att ta ut? Wut?