Minns det där. Hur varmt det än var hade jag alltid en tunn skjorta, märkena efter höet e inte roliga..
Jag tar hellre rivsåren än klär mig för mycket Får på allvar panik när det blir varmt och instängt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minns det där. Hur varmt det än var hade jag alltid en tunn skjorta, märkena efter höet e inte roliga..
Jag hade tunna långbyxor, hjälpte inte allsJag tar hellre rivsåren än klär mig för mycket Får på allvar panik när det blir varmt och instängt.
Ja jag vet att det är korkat! Ser förjävlig ut både på benen och underarmarna pga uppriven, samma sak varje år Men det är värt det för med heltäckande kläder skulle jag få panik i värmen
Jag tar hellre rivsåren än klär mig för mycket Får på allvar panik när det blir varmt och instängt.
Men hur länge har du jobbat där? Tycker att det borde ta en evighet att spara ihop 77 semesterdagar, om du ändå tar ut 20 av 25 möjliga dagar varje år ?Nej, utan har inte haft någon semester överhuvudtaget någonsin utöver de 4 veckor jag måste ha på sommaren.
Jag hade tunna långbyxor, hjälpte inte alls
inne på år nr 6.Men hur länge har du jobbat där? Tycker att det borde ta en evighet att spara ihop 77 semesterdagar, om du ändå tar ut 20 av 25 möjliga dagar varje år ?
Nu har jag legat ute på gräsmattan två timmar Har inte alls nån lust att gå in, men jag måste tillbaka till stallet om drygt en timme och måste klä på mig (hur ska jag orka ta på mig ridbyxor?) och egentligen äta nåt också. Inte käkat sen frukost och kommer inte hem förrän runt åtta ikväll, men alltså, VAD ska man orka äta när det är så här varmt? Helt ointresserad av att äta nåt
Kände så igår, haha red i myspants, ridbyxor lockade inte alls i hettan! Har du inget kallt att äta? Sallad? filmjölk eller så?
Jag funderar på om det är lika med döden att rida i shorts (i hoppsadel)
Har kanske lite yoghurt kvar, ska kolla!
Jag rider ibland i shorts men det är inte att rekommendera Då föredrar jag barbacka. (Så länge hästen inte är alltför stökig )
Jag funderar på om det är lika med döden att rida i shorts (i hoppsadel)
Hästen är snäll men har varken världens behagligaste galopp eller den mysigaste manken
Galopptrim ute står på schemat idag, så...
dottern red med shorts i dressyrsadel en maskeradtävling och sa aldrig merJag funderar på om det är lika med döden att rida i shorts (i hoppsadel)