Sitter ute i värmen och käkar min medhavda sallad gjord på mathavre, grönsaker och salami....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter härligt med att vara ledig en dag extra i veckan. Jag ska väl försöka prata med chefen om detta och se om det går att lösa, kommer ha det som förslag!Det är din arbetsgivares problem. Det verkar vara en dysfunktionell arbetsplats och det är inte ditt ansvar att lösa din chefs problem.
Jag hade kanske funderat på att ta ut en dag i veckan löpande under en längre period. Har haft anhöriga som gjort så och varit väldigt nöjda med den återhämtningen det ger.
Nej, utan har inte haft någon semester överhuvudtaget någonsin utöver de 4 veckor jag måste ha på sommaren.Glömt att lägga in när du har tagit ut semester? Förutsatt att ni gör det själva såklart.
Fast hökörningslunch är risgrynsggröt med kräm.Tog en halvtimmes tidig rast vid 10 och vände hö. Tog två smörgåsar till lunch vid halv 12 och nu är det bara jobb tills jag känner mig så pass klart så jag kan hämta hem ungarna Dom är laddade för att få vara med på hölasset när vi ska fortsätta hö sen
Fast hökörningslunch är risgrynsggröt med kräm.
Fast hökörningslunch är risgrynsggröt med kräm.
För mig är det pastasallad! Lätt att göra massor i förväg och inte tidskänsligt eftersom det äts kalltFast hökörningslunch är risgrynsggröt med kräm.
Det hemskt varmt också. Blåser mycket mindre idag än igår. Jag kommer smälta bort uppe på hölasset sen Får se till att dricka mycket vatten i förebyggande och så får det blir shorts och bikiniöverdel.
Lovar - det är gott!Haha fyfan
Det hemskt varmt också. Blåser mycket mindre idag än igår. Jag kommer smälta bort uppe på hölasset sen Får se till att dricka mycket vatten i förebyggande och så får det blir shorts och bikiniöverdel.
Ja, småbalar sticks. Jag gick från hudfärgad till rödfläckigShorts och hö?
Shorts och hö?