Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är din arbetsgivares problem. Det verkar vara en dysfunktionell arbetsplats och det är inte ditt ansvar att lösa din chefs problem.

Jag hade kanske funderat på att ta ut en dag i veckan löpande under en längre period. Har haft anhöriga som gjort så och varit väldigt nöjda med den återhämtningen det ger.
Det låter härligt med att vara ledig en dag extra i veckan. Jag ska väl försöka prata med chefen om detta och se om det går att lösa, kommer ha det som förslag!
 
Sov till 11-snåret, har nu ätit frukost och tänkte gå ner och måla. Men det är ju inget direkt klockrent målarväder idag så att eee säga. Så jag ska dra på mig mina sportiga gympaskor hehe och dra på en promenad på Djurgården istället.
 
Senast ändrad av en moderator:
Skönt att vara hemma från stan igen! Lämnade sjukintyget till chefen samt handlade lite; bla handsprit och solskydd som är högaktuellt i dessa tider, nya skor för att kunna promenera; mycket bättre under sjukskrivningen än sitta vid dataskärm när energin sakta börjar återvända...Blev en färdig köttbullesmörgås till lunch, nu är det kaffedags!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 093
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 981
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 912
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp