1000- trädgårdar?
japp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1000- trädgårdar?
Ajjabajja - *hytter med fingret i luften*Funderar på om jag ska äta någonting. Har ätit fyra nektariner och lite glass idag.
Men glass och frukt är ju näring? *sneglar på @MJLee *Ajjabajja - *hytter med fingret i luften*
Du måste få i dig någon näring varje dag, ÄVEN om det är varmt ute!
March gå till kylskåpet
Håller med. Man svalnar så skönt sedan !Just utkommen från en varm dusch. Så skönt med varm dusch när det är varmt ute.
Va glad att du inte har djur som vill ha levande mjölmaskar.Köpte ny mat till Björn idag som innehåller hela mjölmaskar, köpt mat som innehåller malda innan.
Så himla äckligt, tyckte jag, men Björn sprang till maten och var mer matglad än någonsin innan. Så ja, nu får jag nog så lov att fortsätta med den maten.. Uhh.
Hade aldrig skaffat en sånt djur. Inte en chans.Va glad att du inte har djur som vill ha levande mjölmaskar.
Tror nog att Björn vill.Hade aldrig skaffat en sånt djur. Inte en chans.
Nej. Björn föredrar tofu.Tror nog att Björn vill.
Ja många tittar konstigt på en särskilt om de sitter och svettas lika mycket efter som före. Varm dusch nä det måste ju vara kallt...Håller med. Man svalnar så skönt sedan !
Har du frågat, har han fått välja?Nej. Björn föredrar tofu.
Nä.. Någon måtta får det vara. Har redan förflyttat gränsen med torkade.Har du frågat, har han fått välja?
Håller med dig!Hade aldrig skaffat en sånt djur. Inte en chans.