Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har läst nästan alla hennes böcker och gillar dem!Klev upp i ottan och gjorde klart en studieuppgift som skulle skickas in och efter det hann jag ta det lugnt och läsa en stund innan jag gjorde mig klar för jobb igen, skönt . Har precis börjat läsa den första boken av fyra ur Nora Roberts bröllopsserie; aldrig läst av den författaren innan .
Vet. Det enda jag åstadkommer är att hindra årets frön att mogna.Vi har kämpat i stallet längs en bäck. I år är det så gott som tomt. På våren när de kommit en bit så har vi dragit upp med rötterna. Att bara slå ner ska enligt "dom som kan" varken göra till eller från om man inte tar reda på allt.
SÅ konstigt att se snö nu för mig! Jag har svettats som fasen idag och gick ner och badade iom så varmt. "Sommarvärme.." jaha du..Sommarvärme, klippt nästan hela gräsmattan för första gången sen gick styrningen på gräsklipparen sönder så är ute på promenad.
Visa bifogad fil 146217
Svettades ihjäl på kvällspromenaden.Sommarvärme, klippt nästan hela gräsmattan för första gången sen gick styrningen på gräsklipparen sönder så är ute på promenad.
Visa bifogad fil 146217
De hittade lupinfrö i permafrosten i Sibirien. De grodde utan problem.Tog mig ut och slog på vattenspridaren över grönsakslandet. Allt är kruttorrt.
Nästa projekt var att gå med trimmern längs länsvägen vid mitt hus. Lupinerna har fullkomligt exploderat. Jag har slagit dem i flera år men den här våren har de attackerat som aldrig tidigare. Men nu är runt 75 meter vägren nermejad. Samt de som letat sig ut på grannens träda.
Jag HATAR lupiner. De har en kort förlåtande blomning men resten av året förstör och invaderar de. Lupinfrön kan gro efter 20 år så projektet är hopplöst men det känns bättre i magen.
SÅ konstigt att se snö nu för mig! Jag har svettats som fasen idag och gick ner och badade iom så varmt. "Sommarvärme.." jaha du..
Alltså vi har haft +27 och jättevarmt, allt växer osv, men i skuggan i skogen finns det kvar någon envis liten snöhögSvettades ihjäl på kvällspromenaden.
Lite skillnad.
Jag har läst nästan alla hennes böcker och gillar dem!
Lite avundsjuk, det är så mysigt och fascinerande att sitta och titta på blixtrar och höra mullret.Vi fick världens åskväder här idag, det kom in väldigt snabbt och släppte lös rakt över oss. Jag och barnen satt på altan och spelade spel och njöt av skådespelet.