Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm.. vaknade med en fruktansvärd ledvärk i benen (höfter, knän, fotleder). Dessutom blod i urinen (kan visserligen vara avslaget som ökat igen).
Misstänker starkt att jag har lite feber. Glömde ta alvedon och Ipren innan jag gick och la mig.

Känner mig gnällig och klen.
 
Joggat 8.5 km med intervaller, duschat och startat tvättmaskinen.
Nu ska det smaka gott med kaffe!
IMG_8398.jpeg
 
Funderar lite kring min bil, den där långa följetongen för er som kommer ihåg. Medvetet lång följetong bör tilläggas. Bilen är otroligt viktig i mitt liv men jag känner ingen stress, bara en irritation att verkstäder säger så olika. Så nu återgår jag mest troligt till den verkstan jag haft i flera år och se vad de kan göra för att få min godkänd på en ombesiktning. Som bilmekanikern så lugnt sa : "aj då, det ser inte bra ut längre på pappret men du har en bra bil, och alla bilar behöver lagas ibland. Bilar är bara utgifter".
 
Ska snart starta dagen med att åka till fysioterapeuten.
Jag bodde i ett samhälle utanför stan när jag flyttade söderut, så har kvar min vårdcentral och rehabmottagning där. Har som tur är sällan ärenden dit, då det är 30 minuter med bil dit. Hade kunnat byta till någon av alla inom gångavstånd, men är så nöjd att jag stannar kvar på detta ställe.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 131
· Visningar
31 523
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 904
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 617
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Tvättstugedrama
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp