Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tagit en timmes lunch idag istället för de vanliga 45 minuterna, då jag kommer behöva kollegans mobil till nästa arbetsuppgift och han gick på lunch ett tag efter jag gjorde det.
Jag vill så gärna att arbetet skaffar sig en riktig kamera istället för att använda kollegans mobilkamera Problemet är bara att den måste kunna ansluta till en Mac laptop via Bluetooth...
Har fått frågan att jobba på nationaldagen och ev någon helgdag. Sa ja, men jag vill veta/diskutera vad jag får som kompensation.
Kommer be om ledigt i stället för pengar isf.
Passar ganska bra då jag inte har något planerat alls på nationaldagen ändå.
Hur länge blir du kvar i stan? Ja, det är faktiskt en häftig byggnad!
Grattis i efterskott på din dag @Enya!Jag drog på mig ett EPanfall i morse och har istället för att jobba sovit fram tills för en stund sedan. Vaknade efter en stund av skrik och brak utanfär, totalt förvirrad och i panik utan att veta var jag var, vad som lät eller vad som hänt. jättehemsk känsla! Fruktansvärt fruktansvärt obehagligt, känslan sitter kvar lite än även om jag nu är klar i skallen förstås. Jag brukar ju inte väckas så nära inpå ett anfall så kanske det som gjorde det, men jag hoppas jag aldrig upplever det igen, som om ... som om hjärnan försvunnit. Jag kunde inte tänka eller förstå! Spionen kom när jag snubblade ur sängen och skrek till, tror jag, någon gjorde, tror det var jag. Då satt vi där och jag klappade honom en stund och då kom hjärnan smygande tillbaka igen och jag förstod var jag var och orkade inte vara vaken mer. Somnade på golvet bredvid honom.
Nåväl, har druckit te och ätit lite kall mannagrynsgröt nu. Te från min nya visseljohanna som kom perfekt i går. Födelsedagspresenten som kom på födelsedagen!
Visa bifogad fil 146256
Visst är den fin? Funkar lika smidigt som min vattenkokare! Tur att sonen och jag diskuterade om att välja just 1 liter istället för större som han först tänkt, den är tung. Men jag är SÅ glad! Som en treåring, och jag tror sonen är mysigt stolt över att ha gjort mig så glad.
Är det något särskilt som händer idag?Sju personer ville gå hem tidigare idag. Efter en del pusslande får sju personer gå hem tidigare idag (Alltså personal, inte intagna, vill jag vara tydlig med )
Är det något särskilt som händer idag?
Ah, då förstår jag.En del ska se på fotboll iaf. Ett mycket legitimt skäl till att kompa ut