Vad gör vi? Del CXCVII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Äh, min fiffiga parkeringsplats som hade skugga kvar nĂ€r jag slutade för nĂ„gon vecka sedan har nu sol och hinner bli skitvarm. Behöver kika efter en annan fiffig ruta .... knepigt nĂ€r det Ă€r ett ytterst begrĂ€nsat omrĂ„de som jag kan stĂ„ pĂ„ :cautious:
Köp silverduk lÀgg över den rutan som har sol nÀr du slutar. Jag sÀtter över silverduk pÄ sidorutorna pÄ förarsidan pÄ fredagar.
 
Har tyvÀrr annan nÀr och elleverantör
Attans, dĂ„ fick jag slut pĂ„ förslag. Åtminstone sĂ„na man inte kan bli Ă„talad för att föreslĂ„ đŸ€Ł.

Om du hittar nĂ„got bra sĂ€tt, snĂ€lla dela med dig. Jag sjĂ€lvmedicinerar med energidryck och kladdkakeglass, men det hjĂ€lper inte alltid, och leder mest till att jag mĂ„ste trĂ€na mer för att hĂ„lla nere vikten = slut pĂ„ energi och den oh sĂ„ goda onda cirkeln börjar om igen đŸ€€
 
Äh, min fiffiga parkeringsplats som hade skugga kvar nĂ€r jag slutade för nĂ„gon vecka sedan har nu sol och hinner bli skitvarm. Behöver kika efter en annan fiffig ruta .... knepigt nĂ€r det Ă€r ett ytterst begrĂ€nsat omrĂ„de som jag kan stĂ„ pĂ„ :cautious:
Jag har hittat en bra ruta, kÀnner mig nöjd!
TĂ€nkte pĂ„ detta senast idag 😁
 
Äntligen tagit tag i att boka tid till fysioterapeut dĂ„ jag har ont i musklerna pĂ„ sidan av era höften. Försökt stretcha och greja i en mĂ„nad nu utan resultat. Och nu har jag blivit riktigt less pĂ„ att ha ont, sĂ„ hoppas pĂ„ att fĂ„ övningar som hjĂ€lper. 😊
Om det inte funkar med det du bokat sÄ har jag tips om en fantastisk massör som jag gÄtt till i 14Är nu. Hon Àr den enda som fÄr min kropp att fungera hjÀlpligt :)
 
Fick just denna i ett brev frĂ„n min syster som virkat den Ă„t mig. Gissa var nyckeln till mitt nya hus kommer fĂ„ bo? 😍

Älskar speciellt den lilla naveln hon sytt dit
/Ett barrtrÀd som Àlskar skumt pynt
1000010067.jpg
 
Attans, dĂ„ fick jag slut pĂ„ förslag. Åtminstone sĂ„na man inte kan bli Ă„talad för att föreslĂ„ đŸ€Ł.

Om du hittar nĂ„got bra sĂ€tt, snĂ€lla dela med dig. Jag sjĂ€lvmedicinerar med energidryck och kladdkakeglass, men det hjĂ€lper inte alltid, och leder mest till att jag mĂ„ste trĂ€na mer för att hĂ„lla nere vikten = slut pĂ„ energi och den oh sĂ„ goda onda cirkeln börjar om igen đŸ€€
Tror det enda som skulle hjĂ€lpa lĂ„ngsiktigt Ă€r att gĂ„ ner i tid pĂ„ jobbet... Men dĂ„ kommer problemet med att det blir mindre inkomst ... Eller att inte ha 🐎, men mitt liv skulle bli ganska trĂ„kigt utan 🐎!
 
MĂ„dde inte klockrent i morse, sĂ„ blev jobb hemifrĂ„n. Funkade ok att jobba med en liten sov-paus mitt pĂ„ dagen 😅

Gjorde en jÀttegott omelett till middag :d
 
LÄng dag Àr slut.
Det Àr rÀtt sega dagar nu med nior som betygen Àr satta pÄ. Mkt film blir det
..
Men jag försöker njuta av tiden med dom. Jag vill inte att vÀrldens bÀsta klass ska sluta.
Och jag vill veta vad jag ska göra till hösten.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna!
54 55 56
Svar
1 113
· Visningar
31 182
  • LĂ„st
Tjatter Kisse Àr trött i vÀrmen, hon tycker det Àr alldeles för varmt. Det tycker matte ocksÄ...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·
  • LĂ„st
Tjatter SpÀnnande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 614
Senast: Scata
·
  • LĂ„st
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen sÀng i fÀltkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 336

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp