Har vattengympat och sedan simmat en kvart. Känner mig lagom mör i kroppen nu.
Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt.
Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den som aldrig gör misstag gör inget.Puuuuh jag har haft en stressig eftermiddag på jobbet där det framkom att jag hade gjort en miss som gjorde att det blev väldigt väldigt stökigt… och även att min prestationsångest fullkomligt sköt i höjden för inte kan väl JAG vara dålig och göra misstag, framför allt inte när jag rapporterar till min chefs chef?
Många telefonsamtal senare verkar det ha löst sig nu och jag måste nog sätta mig och djupandas ett par minuter innan jag åker och hämtar barnen på förskolan… behövde bara skriva av mig.
Känner mig lite stressad. Fick tid till kardiologen och dom vill att jag ska ta prover innan, inga problem så men dom har skrivit på första lappen att testerna ska tas ca en vecka innan så det har jag gått på, men idag såg jag att på lappen man ska ge till provtagningen står föreslaget datum idag. Vilket är 2 veckor innan.. hoppas jag inte får en utskällning nu
Nu vet jag inte vad @Hazel Har för erfarenheter, men har man som jag tillbringat mycket tid inom psykiatrin så vet man att utskällning är en metod som används. Tyvärr.Men vem skulle skalla ut dig? Nog for att jag hort att Svenska sjukvarden inte ar som den var forr, men att skalla ut de som kommer?
Nu vet jag inte vad @Hazel Har för erfarenheter, men har man som jag tillbringat mycket tid inom psykiatrin så vet man att utskällning är en metod som används. Tyvärr.
Intervju avklarad, jobbet är mitt om jag vill ha det så nu får jag fnula.
Tvek att labbpersonal skäller ut folk för att någon gett tvetydiga uppgifter om när prover ska tas.
@Hazel ring dem imorgon, förklara läget och se om de kan boka in dig för prov direkt.
Labbpersonalen brukar va ok, däremot har jag varit med om att läkare sen inte tycker man gjort rätt trots att man följt deras anvisningar. Eftersom det är ett viktigt läkarbesök vill jag såklart göra det rätt
Jag ringde dom redan i förmiddags men dom har inte ringt tillbaka, annars får jag åka på drop in provtagning på sjukhuset men det är ju i en helt annan stad liksom
Sant, och misstag gör jag såklart lite då och då. Skillnaden här var att konsekvensen blev lite större och gick ganska högt upp i organisationen. Men jag försöker tänka att det också säger nånting om en person hur man tar sig an att lösa situationen om man har gjort fel.Den som aldrig gör misstag gör inget.