Tyvärr inte men jag kom på att jag behöver lite annat också så jag ska släpa mig iväg ändå.Om du har frysta bär och en burk kokosmjölk blir det ”glass” av att mixas tillsammans.
Om du orkar.
Tillägg: lika mycket av varje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr inte men jag kom på att jag behöver lite annat också så jag ska släpa mig iväg ändå.Om du har frysta bär och en burk kokosmjölk blir det ”glass” av att mixas tillsammans.
Om du orkar.
Tillägg: lika mycket av varje
Glassbilen åkte nyss förbi och någon stannade den utanför tomten. Var bra sugen att springa ut och köpa lakrits sandwich... vill ha.Jag vill ha glass men har ingen hemma. Misstänker att affären är full med folk dessutom.
Mitt hår är fett också. Kan någon leverera glass till mig mitt ute i de småländska skogarna?
Ja jag är lite kinkig ikväll efter att ha målat hallen första lagret idag. Energin är tokslut
Har du köpt en lott?Både flyg och tåg skötte sig utmärkt
Tittar på en jurassic park film och funderar på att sova eftersom jag är tröttare än tröttast trots att jag sov lite i eftermiddags. Har sett den tidigare dessutom, men jag vet inte vad jag ska se nu när jag sett klart på Cold Case, allt känns så tråkigt nu.
Läste "the Walking Dead" och fick inte alls ihop hur den skulle vara likt något som har med kufiska britter att göraHar du sett Waking the Dead? Samma format som Cold Case (fö en av mina favoserier) men i England. Den har några år på nacken men håller fortfarande. New Tricks är ljuvlig, även den engelsk, om en grupp äldre, pensionerade poliser, kufiska på det där brittiska sättet, som gått i pension men nu bildar en särskild 'cold case' enhet.