Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det brukar bara vara stressfullt för en katt när det kommer in en ny katt på reviret.Väntar på en annan kompis för ”playdate” med våra katter. Oklart om de kommer uppskatta det dock![]()
De är båda innekatter och vi sågs utomhus.Det brukar bara vara stressfullt för en katt när det kommer in en ny katt på reviret.
Även om det såklart är irriterande kanske du ska vara glad att du aldrig hann komma upp i luften med just det här planet?Funderar på i vilket skick planet var i från början och varför inte det andra felet upptäcktes från början. Först inget elsystem som fungerade och sen tror jag det var bromsvätska som läckte (kan ha missuppfattat det sista felet) Så vi fick beskedet att planet inte kunde flyga alls idag och fick gå av planet igen.
Även om det såklart är irriterande kanske du ska vara glad att du aldrig hann komma upp i luften med just det här planet?
Det var min mening att vara snäll....Ja självklart något annat har jag väl inte påstått? Sen känns det ändå för djävligt att allt ska gå åt helvete.
Det var min mening att vara snäll....![]()