Hos Nordea står det att dragningar till bankgiro görs mellan 00.15-9.45 så de borde fortfarande kunna göra dragningen.Med e-faktura vet jag inte. Jag har försökt googla. Det är ju inte riktigt samma som autogiro, så jag hade nog kollat upp det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hos Nordea står det att dragningar till bankgiro görs mellan 00.15-9.45 så de borde fortfarande kunna göra dragningen.Med e-faktura vet jag inte. Jag har försökt googla. Det är ju inte riktigt samma som autogiro, så jag hade nog kollat upp det!
Grattis!Grattis på min egna födelsedag idag!
Jobbar idag och sen har jag inte bars långhelg utan också hela nästa vecka ledig!
Det enda jag önskar mig idag är bekräftelse att.min säljare har gett instruktioner till sin advokat för försäljningen.
Grattis!!Grattis på min egna födelsedag idag!
Jobbar idag och sen har jag inte bars långhelg utan också hela nästa vecka ledig!
Det enda jag önskar mig idag är bekräftelse att.min säljare har gett instruktioner till sin advokat för försäljningen.
Hos Nordea står det att dragningar till bankgiro görs mellan 00.15-9.45 så de borde fortfarande kunna göra dragningen.
Då brukar det komma upp att den är obetald och så får man ändra datum.Den ska betalas idag. Är e-faktura, så förhoppningsvis provar de att dra igen.
Vår VD blev ombedd av den andra chefen att slösa pengar på påskgodis. Vds fru blev skittjurig (hon är här måndag och tisdag) det är nämligen bara socker och det skall man inte äta. -vad vi väljer att göra för personalen har inte du med att göra och så vitt jag vet är de myndiga fick hon till svar.Nya chefen här kan noll om hur man fluffar sin personal. Inga påskägg. Inget godis. Heller inga mutor från konsultbolagen trots att vi haft flera sedan förra påsken.
Oj swedbank kan man lägga in när som helst. Men kivra vet jag inte.Hos Nordea står det att dragningar till bankgiro görs mellan 00.15-9.45 så de borde fortfarande kunna göra dragningen.
Oj swedbank kan man lägga in när som helst. Men kivra vet jag inte.
Fast när jag har lagt in oavsett tid har det dragits.Ja man kan lägga in men bankerna har olika tid för när själva betalningen görs.
Grattis på min egna födelsedag idag!
När jag missat en e-faktura hos Nordea och sedan bara godkände/signerade på dess förfallodag så drogs inte pengarna. Jag behövde ändra datum till följande dag och signera igen för att betalningen skulle ske.Den ska betalas idag. Är e-faktura, så förhoppningsvis provar de att dra igen.