Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känn dig helt fri att frossa i påskskum trots mina ickehäktningar tycker jag! Jag var ju så inställd på att åka in till jobbet idag så jag till och med lämnade KVAR lite godis där som lockbete. Men alldeles oavsett behöver jag jobba hemifrån några timmar imorgon och måndag så om inte förr måste det generera lite tröstgodis då!Så inget ätande av skumma påskgodisar? Vi åt ju inte ens skumma julgodisar! Jag fick ju aldrig jobba med dig då. O inte nu heller?! Inga skummisar
Hade varit värre om det var barmark i slutet av mars, då hade jag verkligen varit orolig för klimatförändringarna. En påsk utan snö i Skellefteå?Visa bifogad fil 142173
20 friska nya cm snö har kommit under natten
Visst har vi betydligt mer vår den här tiden ibland, vissa år hade jag ridbanan framme nu. Så det varierar verkligen! Har kunnat se början på tulpaner osv vissa år. Men jag brukar säga att våren kommer först i april!Hade varit värre om det var barmark i slutet av mars, då hade jag verkligen varit orolig för klimatförändringarna. En påsk utan snö i Skellefteå?
Usch.Visa bifogad fil 142173
20 friska nya cm snö har kommit under natten