Inte på samma våffla väl ?Här blev det våfflor. Sambon blandade rejält. Allt gott är gott tillsammans sägs det ju. Lök, Rom, creme fraiche, räkor, jordgubbssylt och grädde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte på samma våffla väl ?Här blev det våfflor. Sambon blandade rejält. Allt gott är gott tillsammans sägs det ju. Lök, Rom, creme fraiche, räkor, jordgubbssylt och grädde.
Det verkar som att det var en extension som dödade sidanTänkte ta tag i att deklarera men sidan verkar inte funka?
Jo samma allt gott är gott tillsammans...Inte på samma våffla väl ?
Som den Ronjaälskare jag är har jag funderar på att skaffa Netflix enkom för den. Kul att läsa vad du tycker hittills. Ligger hela serien uppe nu eller vet du när den finns i sin helhet?Dricker en sidecar och tittar på nya Ronja Rövardotterserien på Netflix. Med tanke på hur mycket jag älskar den gamla filmen är jag positivt överraskad. Visst finns det saker jag stör mig på, men hittills är den samtidigt både tillräckligt trogen originalhistorien och har tillräckligt med skillnader för att fungera.
Sidecar är förstås alltid trevligt.
Som den Ronjaälskare jag är har jag funderar på att skaffa Netflix enkom för den. Kul att läsa vad du tycker hittills. Ligger hela serien uppe nu eller vet du när den finns i sin helhet?
Härligt, tack! Kanske bra påsk(in)aktivitet.Hela säsong 1 ligger uppe nu, säsong 2 kommer i höst.
(Smyger in att jag fyller år för att jag vill ha en tårta av @athena_arabians).
Ska dricka vin med vänner ikväll. Frågade om man verkligen får det när Jesus dog och allt. Men fick bara svaret : ”Jesus dog för att vi ska få synda” - Bibeln.