Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stort grattis på din dag kära @Midsommarblomster :banana: Du får två tårtor för jag kunde inte låta bli den andra :love:

a-beautiful-blush-wedding-cake-fully-covered-with-pink-and-blush-sugar-blooms-and-gold-blooming-branches-is-wow.jpg

2bw.jpg
Zkrytmånz :meh:

Tänkte börja sy på ett par byxor. Måste klippa ut delarna först. Men jag är för mätt! Kommer inte ner på golvet (eller rättare sagt, jag tror inte jag kommer upp igen utan hjälp 😅 ). Så jag parkerade mig framför datorn istället, i väntan på att bli lite mindre mätt.

Nu har vi varit i rastgården, jag, Spionen och S och hans husse. Det var kul! Vovvarna hade skitkul! Bussturerna gick bra, mjukosttuben var en succé för båda två vovvar!
Vi träffade flera hundar, en pitbullkorsningstik och en shiba inuhane och en annan som inte vet rasen på. Sedan var halva Nyköping ute i hamnen för att köpa glass så det blev en del hundar och människor där. Jättefint väder, så det var skönt!

434491986_10160344265593877_6668452983642575726_n.webp

Jag minns långfredagar förr (säg 45-ish år sedan). Det fanns INGET muntert på radio och TV och precis ALLT var stängt... :nailbiting:
Jag tycker ändå att jag har skött mig rätt bra. Nyss satt jag och läste en tragisk bok om Yngsjödramat/mordet... :D

Gå du ut ikväll, fira och ha kul 😊!
Man skulle ju ha tråkigt! Man fick inte ha kul 🤣

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 465
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 143
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama