Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eskilstuna? Vann ni något?
Många vet jag använder även om de inte rider för de tycker de är sköna.Tyst med dej, nu vill jag ju med ha ridbyxor Vad jag nu ska med det till, har inte ridit ordentligt på flera år.
Ja, precis Jag spelade inteEskilstuna? Vann ni något?
Oftast lika bra.Ja, precis Jag spelade inte
Så tjänat in en timlön på ca 800 kr då. Erbjöd svägerskan byta men nej det skulle minsann däckfirman göra.Och vi var på klubbtävling på Ridskolan och nu skall däckfirman snart hålla sina 15 minuter i halvåret öppet...
Ja det var ju travdag för kfv området.. var sugen på åka buss men ridskolan står högre i kurs.Ja, precis Jag spelade inte
Det gör inte jag Jag gillar inte tighta byxor, så varför jag vill ha ridbyxor är verkligen en gåta.Många vet jag använder även om de inte rider för de tycker de är sköna.
ZkrytmånzStort grattis på din dag kära @Midsommarblomster Du får två tårtor för jag kunde inte låta bli den andra
Vad roligt att det blev så lyckat, jag hoppas era lekträffar gör att det kommer gå bättre med spionen så han kan stanna kvar.Nu sitter jag och funderar på middag, fortfarande lättad över bussresorna... Helt slut är vi båda två nu. Tror jag ska ha potatis, sås, kotlett och grönsaker för en gångs skull. Eller våfflor?
Visa bifogad fil 142123
Man skulle ju ha tråkigt! Man fick inte ha kulJag minns långfredagar förr (säg 45-ish år sedan). Det fanns INGET muntert på radio och TV och precis ALLT var stängt...
Jag tycker ändå att jag har skött mig rätt bra. Nyss satt jag och läste en tragisk bok om Yngsjödramat/mordet...
Gå du ut ikväll, fira och ha kul !