Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Än så länge stannar han här Det märks redan resultat, han gillar visserligen inte att vara ensam och kan låta lite ibland misstänker jag, men han verkar inte längre ha ångest som förr och inte heller gnager han eller repar dörren, utan verkar ligga och vila och är "sovevarm" när jag kommer hem. Det positiva är att även S är lugnare efter att vi har låtit dem umgås och träffas på promenader. Dubbelt positivt ju.Vad roligt att det blev så lyckat, jag hoppas era lekträffar gör att det kommer gå bättre med spionen så han kan stanna kvar.
Det ljuznar här nere vid halv 6 nuLigger och slappar. Tänkte åka till Hornborgasjön vid midnatt så jag möter gryningen där
ja, det tar mig 4 timmar att åka dit.Det ljuznar här nere vid halv 6 nu
Min gamling hinner inte fram alla gånger. Tror jag. för det är droppar och sen en pöl alldeles vid lådan. Tack och lov hinner han till lådan de flesta gånger.Min gammelkatt envisas med att pinka utanför lådan eller någonanstans...
Fast lådorna är rena...
Jo. Samma här så står alltid städgrejet framme nuMin gamling hinner inte fram alla gånger. Tror jag. för det är droppar och sen en pöl alldeles vid lådan. Tack och lov hinner han till lådan de flesta gånger.
Har städgrejor framme hela tiden.
Gick och la mig 21 igår. Vaknade före 5 i morse. Kom till ridskolan 10 och sa godmiddag. Det fick man tydligen inte säga och fem fick man inte vakna. Fast jag vaknar ju normalt klockan fem så då gör jag det på helgen med. Nä fem fick man inre gå upp och börja 6.20 det gick inte heller. Fast vederbörande företag börjar 6.30.....Vill sova Men kom igen liksom, det är fredag och klockan är inte ens 18 än..
Vet inte vad jag ska hitta på. Är för trött för att aktivera mig något vidare känns det som.
Här blev det våfflor. Sambon blandade rejält. Allt gott är gott tillsammans sägs det ju. Lök, Rom, creme fraiche, räkor, jordgubbssylt och grädde.Har precis vaknat efter en skön tupplur efter den sena lunchen/tidiga middagen. Borde väl snart stoppa något mer i magen.