Idag är jag syster med @LadyCovergirl ,sakerna som ska göras avverkas i rask takt.
Ju mer man gör, desto mer hinner man med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag är jag syster med @LadyCovergirl ,sakerna som ska göras avverkas i rask takt.
Grattis!(Smyger in att jag fyller år för att jag vill ha en tårta av @athena_arabians).
Ska dricka vin med vänner ikväll. Frågade om man verkligen får det när Jesus dog och allt. Men fick bara svaret : ”Jesus dog för att vi ska få synda” - Bibeln.
Så inget ätande av skumma påskgodisar? Vi åt ju inte ens skumma julgodisar! Jag fick ju aldrig jobba med dig då. O inte nu heller?! Inga skummisarBästa påskpresenten! När jag varit inställd sedan i förrgår på att helgberedskapen kommer att innebära jobb flera timmar idag. Prokrastinerade att läsa in eller ens kolla status för ärendet/ärendena hela dagen igår och så nu när jag kravlar mig upp för att börja inläsning - så är allt redan fixat av kollegan som hade gårdagens beredskap.
Och påskafton blev helt plötsligt helt ledig!! Med ett litet men ändock beredskapstillägg på lönen. Så nu blir det hästpromenad och ridning här i stället.
JätteGLAD påsk!