Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bra för mig med såna här bilder, jag tänker ibland att jag ska flytta norrut, men väntan på våren kanske blir för lång. Å andra sidan, vårvintern är bra fin.Visa bifogad fil 142173
20 friska nya cm snö har kommit under natten
Ja, vårvintern är fantastisk! Jag skulle gärna blocka bort november, december, januari. Resten går braDet är bra för mig med såna här bilder, jag tänker ibland att jag ska flytta norrut, men väntan på våren kanske blir för lång. Å andra sidan, vårvintern är bra fin.
Minns när jag bodde där för typ 11 år sedan och hade en gammal Volvo 740 kombi och andra gamla volvobilar och såna vinkade åt mig när vi passerade varandra.Jösses. Här går vissa all in och folk är i festmood sen flera timmar tillbaka.
Raggen går och mitt i den går utklädda barn, tonåringar och äldre människor. ”Alla” är ute.
Det är en liten by där det sällan händer ngt men vid vissa tillfällen är det full fart.
Jag satte mig och tog kaffe och glass och tittade på.
Visa bifogad fil 142201
Ja typiskt här.Minns när jag bodde där för typ 11 år sedan och hade en gammal Volvo 740 kombi och andra gamla volvobilar och såna vinkade åt mig när vi passerade varandra.