Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrade först vad sjutton det var för bild....Fågelkvitter deluxe med transerenader över sjön strax söderut. Det är så otroligt vackert nu. Björkarna lila.
Legat i hängmattan ett tag. Nu åter i sängen har jag lämnat altandörren öppen i förhoppning att katten ska bli sugen på att kolla läget. Än så länge exakt ingen effekt. Kolla nosen under täcket.
Visa bifogad fil 142224
Det är exakt hur mycket min katt vill synas just nu. Mission accomplished säger honUndrade först vad sjutton det var för bild....
Zucchini kan du absolut ha i. Har det i väldigt mycket. Räkstuvning eller svampstuvning är väldigt gott.Pizza i ugnen, men har inte satt igång med crepes ännu, är trööööööööööööööött. Orkar jag? Är räkstuvning gått i? eller ska jag göra kantarellstuvning? Kan man ha zucchini i, är det gott?
Ja älskar zucchini så har det i mycket jag också, tex på pizzan.Zucchini kan du absolut ha i. Har det i väldigt mycket. Räkstuvning eller svampstuvning är väldigt gott.
Låter som en bra dag!Har varit hos föräldrarna och ätit påskmiddag som var moussaka med vitlöksbröd, sallad och tsatsiki - mums ! Till kaffet blev det mina påskbakelser och också de var mycket goda . Resten av kvällen blir väl en mix av TV, läsning och släktforskning. Som vanligt med andra ord...