Funderar på att gå och se om tvättstugan är ledig.
Den var ledig så en filt snurrar runt. Långsamt. Sen blir det soffans klädsel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på att gå och se om tvättstugan är ledig.
Deklarerat så jag inte glömmer bort det. Kommer dock inte få mina pengar innan sommaren då jag gör reseavdrag
Jag har enskild firma pga skogsbruk och fick inte tillbaka förrän i december förra gången... Jag började nästan tro att de hade glömt mig!Det borde inte vara omöjligt att du får innan midsommar ändå!
Jag har EF och fick förra året tillbaka innan semestern (tidigare år har det dock varit i augusti).
Jag har enskild firma pga skogsbruk och fick inte tillbaka förrän i december förra gången... Jag började nästan tro att de hade glömt mig!
I år spelar det ingen roll när det blir för jag hamnade på typ +/- 0 med reseavdraget.
Åh nej så syndVaknade nyss. Sovit gott förutom att jag vaknade av ett vrål vid 04, tittade ner och såg att ena katten (den röda såklart ) hängde cliffhanger i stegen under loftet. Så fick hala in honom för att undvika fritt fall. Efter det sov alla gott och vaknade nyss.
Katthussarna messade precis, de är tydligen på ngn ökenvandring nånstans och undrade om det var okej att de stannade ngn dag till. Oooookej då
Jag hade väl det vanliga, dvs runt tusenlappen.Jag tror att det kan påverka hur mkt man ska få tillbaka. Jag ska få tillbaka runt 60 000
Det spelar mig dock ingen roll, bara jag får pengarna!Det borde inte vara omöjligt att du får innan midsommar ändå!
Jag har EF och fick förra året tillbaka innan semestern (tidigare år har det dock varit i augusti).
Jag tror att det kan påverka hur mkt man ska få tillbaka. Jag ska få tillbaka runt 60 000