Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När Cleo katt fått något gott kommer hon alltid och tvättar nosen hos mig. Är maten bara godkänd skickas nosen mindre noggrant och utom synhåll. Det är så himla gulligt! Känns som hon talar om att det var gott (dvs dresserar sin människa).Crepes i ugnen och jag är hungrig. Blir med räkor. Spionen hälsar att det var gott. Han fick smaka både röran och en överbliven crepes utan fyllning. Rapat och torkat näsan så snällt på min matta. Det betyder i hundvärlden att det smakade bra har jag förstått
Ska titta på de två sista Jurassic park innan de försvinner nu.
Funderar också på att äta upp det sista ikväll och sen skärpa mig. Är å andra sidan nästan fortfarande mätt efter lunchenNu har jag ätit upp den sista chokladen. Samt ätit enorma mängder onyttig mat. Nu blir det inte mer choklad förrän midsommar och nyttig mat. Förhoppningsvis ska jag också använda mitt gummiband istället för att bara tänka att jag ska använda det Samt försöka gå lite mer promenader när det blivit varmare.
De har sina små knep för att vi ska förstå Så gjorde Nisse Katt också som jag hade tidigare, jättesött ju!När Cleo katt fått något gott kommer hon alltid och tvättar nosen hos mig. Är maten bara godkänd skickas nosen mindre noggrant och utom synhåll. Det är så himla gulligt! Känns som hon talar om att det var gott (dvs dresserar sin människa).
Åh! Älskar ostindia! Tycker de är så fina.Köpt nya tallrikar idag och de gamla tallrikarna lämnade vi till Myrorna. Blev både stora och små tallrikar i Rörstrand ostindietallrikar, blåa då vi har två skålar i det sen tidigare.
Det har jag också! Gillar att köpa olika tallrikar på loppisar, men har fått ge mig lite. Jag hittade en hel servis på Erikshjälpen, vit, krusig kant med lite guld på i kanten, diskret och fin. Uppläggningsfat och såskanna och allt- och använder den aldrig nästan. Jo- assietterna, när jag inte ska värma mat från matlåda. Då får jag ta fram en ikea assiett till det ändamålet istället. Jag har dessutom flera tallrikar i lådor och behöver inte fler med andra ord.Åh! Älskar ostindia! Tycker de är så fina.
Jag har bara en hemma, hittad på loppis, men har verkligen köpstopp på tallrikar. Annars hade jag velat ha fler.
Älskar tallrikar!Det har jag också! Gillar att köpa olika tallrikar på loppisar, men har fått ge mig lite. Jag hittade en hel servis på Erikshjälpen, vit, krusig kant med lite guld på i kanten, diskret och fin. Uppläggningsfat och såskanna och allt- och använder den aldrig nästan. Jo- assietterna, när jag inte ska värma mat från matlåda. Då får jag ta fram en ikea assiett till det ändamålet istället. Jag har dessutom flera tallrikar i lådor och behöver inte fler med andra ord.
Men det ÄR kul med tallrikar!