Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyst med dej, nu vill jag ju med ha ridbyxor Vad jag nu ska med det till, har inte ridit ordentligt på flera år.Mäh. Superbilliga ridbyxor på hööks. Vill visst resten av Sverige med ha så skitsidan laggar bara. Mutter. Dynga. Jaja
Tyst med dej, nu vill jag ju med ha ridbyxor Vad jag nu ska med det till, har inte ridit ordentligt på flera år.
Haha ja får tänka så. Tänka positivtAsch. Tänk att vi spar pengar istället
Haha ja får tänka så. Tänka positivt
Jag minns långfredagar förr (säg 45-ish år sedan). Det fanns INGET muntert på radio och TV och precis ALLT var stängt...(Smyger in att jag fyller år för att jag vill ha en tårta av @athena_arabians).
Ska dricka vin med vänner ikväll. Frågade om man verkligen får det när Jesus dog och allt. Men fick bara svaret : ”Jesus dog för att vi ska få synda” - Bibeln.
Min gammelkatt envisas med att pinka utanför lådan eller någonanstans...Nehej ingen katta kom in- såklart när det är fint väder men lyckades ta en halvtimmes promenix utan följeslagare .
Åååhhh igen! Varför har man stor katt som ska envisas med att kissa rakt fram i lådan och helst skrapa undan ströt så det inte klumpar sig som tänkt och då och då istället rinner mellan golv och tak på lådan och hamnar under på golvet . Varför har man katt ?!? Jo för de är underbara individer! Honan som försöker bossa över en och är så mysig när hon vill och hanen som älskar att leka genom att hoppa upp mot en med utsträckta ben och tassar som en sjöstjärna och som senast imorse kom upp i sängen och vill lägga sig mellan oss och bara tokspinner . Älskade djur .
Min gammelkatt envisas med att pinka utanför lådan eller någonanstans...
Fast lådorna är rena...
Min gammelkatt envisas med att pinka utanför lådan eller någonanstans...
Fast lådorna är rena...
OkHan är i lådan! Men han sätter inte ner arslet alla gånger....
spelar ingen roll vilket strö det ärDement? Fel känsla under tassarna av strö?
spelar ingen roll vilket strö det är
Hon fyller 18 sista april, så rätt så gammal nu
ibland är hon nyfiken av fiskarna men inte så ofta
ja valde henne som 1 veckas unge när hennes mamma hade lagt dem mellan stalltaket och loggolvet i stallet där jag hade min gammelman i 6 år =)Åh de en gammal kissa då