Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ser ut som om den oppnas sa har. Man oppnar framdorren for att kunna oppna bakdorren pa kanten, sa att saga. Dvs att gangarnen sitter i bakkant pa bakdorren.
Det var mig ett märkligt sätt att öppna dörrar på! Har aldrig sett det förut! Av vilken anledning gör man så och vilka bilar har fått för sig att det är en god idé att göra så? Skumt ju! :D
 
Åker hem från middag och försöker som på ditvägen se seriös ut i kollektivtrafiken samtidigt jag gett upp och bara lyssnar på babyshark O_o Folk har iaf inte börjat röra sig i takt med vad jag hör i lurarna denna väg :rofl: god mat! Tänker att jag ska passa på att handla lite också, allt för att skjuta upp allt allt som ska göras hemma:o
 
Tittar på Inga Lindström. Det är jättedåligt 🤣men jag tittar för att det är vackra bilder från Sverige.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20240317_201813_Chrome Beta.jpg
    Screenshot_20240317_201813_Chrome Beta.jpg
    161,4 KB · Visningar: 29
Rensat avloppet i handfatet och under badkaret. He-rre-gud så äckligt! 😩 Jag är inte känslig men det där var nästan över min gräns tom.. 😅😂 Finns en risk att ingen har rensat det sen huset byggdes -72. 🤣

Men nu är det kliniskt rent! Hoppas det håller sig så i 50 år till! 😂
Jag gjorde samma i veckan. Mängden hår med A som har hår till midjan och jag som tappat sjukt mycket sen operationen, skulle kunna skapat en mindre peruk :yuck:
 
Upptäckte att blåbärssylt hade läckt ut och fick raskt sanera. Nu står soppåsen i slasken i väntan på morgondagens färd till soptunnan. Känns som att ju mer jag städar desto stökigare blir det.

Spontanreservation av två balkonglådor som jag gick och funderade på tidigare. Har ännu lite tid på mig eftersom jag ska hämta upp dem inom två dagar hos Jysk. Sista dagen för rean...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 191
Senast: Glimra
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
54 55 56
Svar
1 113
· Visningar
31 158
Svar
2 004
· Visningar
72 335
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 171
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp