När du närmar dig utblottad får du gå över till höstskördad sikrom, ska tydligen vara väldigt nära den "äkta varan"Löjrom är ju värsta hälsokosten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När du närmar dig utblottad får du gå över till höstskördad sikrom, ska tydligen vara väldigt nära den "äkta varan"Löjrom är ju värsta hälsokosten!
Det var mig ett märkligt sätt att öppna dörrar på! Har aldrig sett det förut! Av vilken anledning gör man så och vilka bilar har fått för sig att det är en god idé att göra så? Skumt ju!Det ser ut som om den oppnas sa har. Man oppnar framdorren for att kunna oppna bakdorren pa kanten, sa att saga. Dvs att gangarnen sitter i bakkant pa bakdorren.
Vad kom han fram till?
Han tyckte att jag skulle investera i ngt annat förslagsvis på börsen
I något löjromsföretag såklart
Ja det vore iofs kanske ngt!
kolla om du kan bli delägare i BDfiskJa det vore iofs kanske ngt!
Jag gjorde samma i veckan. Mängden hår med A som har hår till midjan och jag som tappat sjukt mycket sen operationen, skulle kunna skapat en mindre perukRensat avloppet i handfatet och under badkaret. He-rre-gud så äckligt! Jag är inte känslig men det där var nästan över min gräns tom.. Finns en risk att ingen har rensat det sen huset byggdes -72.
Men nu är det kliniskt rent! Hoppas det håller sig så i 50 år till!
Har du ingen hårfälla? De är skitbra!Jag gjorde samma i veckan. Mängden hår med A som har hår till midjan och jag som tappat sjukt mycket sen operationen, skulle kunna skapat en mindre peruk
Nej, den skulle bara försvinna varje gång vi badarHar du ingen hårfälla? De är skitbra!
Jag har en som liknar den här men det finns olika storlekar.
https://sovtex.se/components/com_virtuemart/shop_image/product/harfalla-washbowlfilter-vit.jpg