Japp, så är det på min bil.Nu är det inte min bil, men är ganska säker på att den inte öppnas så. Tror den öppnas som vanligt bara att handtaget sitter på ett ovanligt ställe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, så är det på min bil.Nu är det inte min bil, men är ganska säker på att den inte öppnas så. Tror den öppnas som vanligt bara att handtaget sitter på ett ovanligt ställe
Nej, den öppnas nog precis som vanligt. Min bil har också handtagen där på bakdörrarna och den öppnas precis som framdörrarna. Inte så ovanligt att handtagen sitter där.Det ser ut som om den oppnas sa har. Man oppnar framdorren for att kunna oppna bakdorren pa kanten, sa att saga. Dvs att gangarnen sitter i bakkant pa bakdorren.
Det är en Nissan Juke. Handtaget sitter i det svarta partiet på det bakre fönstret.Vad i all sin dar är det för liten söt vit bil utan handtag på bakdörrarna? Mitt emot den stora svarta pickisen? Hur kommer man in där bak i en sån liksom. Sesam öppna dig typ av bil?
Hmmm, är du säker på att du är frisk o kry?Har tagit undan torr tvätt, lagat en hel del matlådor, fixat stallet, kollat på vintersport och säkert något mer. Det lät nämligen lite ynkligt
hade du använt klarna zå hade du zluppit dettaDär får man för att man köper från Temu. Gick in och kollade på min bank och de hade dragit en mystisk summa. Kollade igenom och på något underligt sätt har jag lyckats beställa andra saker utan att beställa. Så nu får jag snällt vänta tills det kommer och sedan returnera direkt
Nämen! En dinosauriebil! Tyckte jag kände igen ögonen, förlåt, lyktorna, fram men kom inte på bilmärket! För 10 år sedan kom jag och mitt Småfolk på, när vi bodde i Oxelösund, att de bilarna är rätt lika en viss dinosaurie, de där som heter Blue i några av de senare filmerna av Jurassic Park, raptors. Underbart söta dinosar.Det är en Nissan Juke. Handtaget sitter i det svarta partiet på det bakre fönstret.
Hmmm, är du säker på att du är frisk o kry?
hade du använt klarna zå hade du zluppit detta
Tittar du på all sport då eller?Haha ja. Det är bara så mycket sport att titta på
Jag har ett modernt avlopp i duschen där man bara tar bort silen och rengör den och där under sitter en behållare man rensar bort hår från. Sanslöst enkelt jämfört med det urgamla skrället vi hade under badkaret i förra lägenheten. Men tappar mängder av hår också så rensar där rätt ofta. Har dock aldrig under året jag bott här rensat under handfatet, ett skåp sitter i vägen där så det är ju lite bökigare att ta för sig känner jag.Jag gjorde samma i veckan. Mängden hår med A som har hår till midjan och jag som tappat sjukt mycket sen operationen, skulle kunna skapat en mindre peruk
Tittar du på all sport då eller?
/Mrs zero sport...
nej med klarna betalar du efter du fått zakernaJag har använt paypal tidigare och det har fungerat bra. Problemet är att de hunnit packa ordern och skicka den så jag måste vänta tills den kommer och sedan returnera direkt. Vilket betalsätt jag än valt så skulle jag ändå behöva vänta på att få paketet innan jag kan få tillbaka mina pengar.
Beror på vad man väljer. De ställena som jag litar på betalar jag på en gång.nej med klarna betalar du efter du fått zakerna
samma här men just temu kan bli hur zom,returer pga fel ztorlek är inte helt ovanligtBeror på vad man väljer. De ställena som jag litar på betalar jag på en gång.
nej med klarna betalar du efter du fått zakerna