Det är sant dem litar jag inte ens på nivån kommer inte handla ens ifrån.samma här men just temu kan bli hur zom,returer pga fel ztorlek är inte helt ovanligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är sant dem litar jag inte ens på nivån kommer inte handla ens ifrån.samma här men just temu kan bli hur zom,returer pga fel ztorlek är inte helt ovanligt
Har lite panik. Kan inte sova. Vill inte ta mer insomningstabletter men blir nog tvungen
Det var mig ett märkligt sätt att öppna dörrar på! Har aldrig sett det förut! Av vilken anledning gör man så och vilka bilar har fått för sig att det är en god idé att göra så? Skumt ju!
Jo det är en korg i golvbrunnen. Men allt hår som hamnar på golv och väggar spolas ju dit så det blir mycket.Jag har ett modernt avlopp i duschen där man bara tar bort silen och rengör den och där under sitter en behållare man rensar bort hår från. Sanslöst enkelt jämfört med det urgamla skrället vi hade under badkaret i förra lägenheten. Men tappar mängder av hår också så rensar där rätt ofta. Har dock aldrig under året jag bott här rensat under handfatet, ett skåp sitter i vägen där så det är ju lite bökigare att ta för sig känner jag.
Hur ofta rensar ni under handfatet på toaletten? Vid behov eller annars också?
Sovit gott, solen skiner å typ 7 minus ute. Brasan sprakar, ätit frukost precis och dricker kaffe En maskin tvätt snurrar.