Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SaknarNackdelen med barbackaridning på våren
Visa bifogad fil 141349
Som fd ridlärare blir så lycklig över västen!Nackdelen med barbackaridning på våren
Visa bifogad fil 141349
Jag är också ridlärare, hon rider bara utan väst på dressyrträning! Och det är för att hon är överrörlig så västen hämmar ryggmusklerna från att byggas korrekt, hon får för mycket stöd. Så jag måste släppa på det iblandSom fd ridlärare blir så lycklig över västen!
Det är så kul i bilen hem efter barbackaturer.
Upplever att de är en hel del som "hänger" i västen å hittar inte sitsen ordentligt.Jag är också ridlärare, hon rider bara utan väst på dressyrträning! Och det är för att hon är överrörlig så västen hämmar ryggmusklerna från att byggas korrekt, hon får för mycket stöd. Så jag måste släppa på det ibland
Varför kan du inte ha dem?Eller hur! De känns ju liksom fullt normala?
Jag tänkte först använda dessa men de väger typ 7 kilo (sorry dammiga de har stått i förrådet i typ tre år fick en hostattack nu när jag skulle testa dom )
Visa bifogad fil 141324
Js speciellt de här ungdomarna som alltid haft väst på sig. Den korrekta muskulaturen har inte haft nån riktig chans.Upplever att de är en hel del som "hänger" i västen å hittar inte sitsen ordentligt.
Även hos mig själv märker jag att när deblir mycket väst så tappar jag en del i min sits
Japp, såg likadan ut igår ;PNackdelen med barbackaridning på våren
Visa bifogad fil 141349
Håller med. Tänker att givetvis ÄR västen bra men jag upplever att den också stör min sits, känner mig ju mera följsam utan lixom.Upplever att de är en hel del som "hänger" i västen å hittar inte sitsen ordentligt.
Även hos mig själv märker jag att när deblir mycket väst så tappar jag en del i min sits
Varför kan du inte ha dem?
Lite styrketräning på köpet...De är för tunga och inte gjorda för att ”gå i” på riktigt