Hm, okej. Det är ju ett par gympaskor, vad är de gjorda för? Kan inget om skor, men tyckte bara det lät lite konstigt.De är för tunga och inte gjorda för att ”gå i” på riktigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm, okej. Det är ju ett par gympaskor, vad är de gjorda för? Kan inget om skor, men tyckte bara det lät lite konstigt.De är för tunga och inte gjorda för att ”gå i” på riktigt
Kikar på resor till Italen, å specifikt till vingårdar. funderar på cykelsemester eller nått..
Hm, okej. Det är ju ett par gympaskor, vad är de gjorda för? Kan inget om skor, men tyckte bara det lät lite konstigt.
Ok, ja jag har verkligen inte koll på skor är jag rädd.Nja det är inte ”gympaskor” i den bemärkelsen. Dvs de är varken fotriktiga eller sitter bra på foten för att man ska kunna gå längre sträckor i dom.
Prydnadsskor typ.Ok, ja jag har verkligen inte koll på skor är jag rädd.
Dom är gjorda för att vara znygga o zvindyraHm, okej. Det är ju ett par gympaskor, vad är de gjorda för? Kan inget om skor, men tyckte bara det lät lite konstigt.
Visa bifogad fil 141365
Var till Como området i sommras, det var underbart.
<snip> Sitter och funderar på att beställa äggkartonger, men velar på vilken färg jag ska ha. Vita, gröna eller rosa?
Jag lutar också åt det! Tack för input!Dina vackra mangfarade agg gor sin bast mot vitt