Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kikar på resor till Italen, å specifikt till vingårdar. :love: funderar på cykelsemester eller nått.. 🤔
1710782355669.png

Var till Como området i sommras, det var underbart.
 
Så glad över att tabletterna jag fick gör att jag kan hålla ihop, helt fantastiskt! Blir lite dimmig i hjärnan, men det kan jag leva med. Det är ju (förhoppningsvis) en övergående period som de behövs. 😁

Sitter och funderar på att beställa äggkartonger, men velar på vilken färg jag ska ha. Vita, gröna eller rosa? 🤔🐓
 
Funderar på att somna till en film. Fanns en liiiiten chans till besök idag så jag har städat, lite nöjd. Imorgon ska jag åka tidigt som attan till jobbet pga tänkte smita tidigt (har en massa flex men måste också skriva klart en utredning).
 
Ska sova tidigt i kväll tänkte jag eftersom jag är tröttare än tröttast! Skulle behöva väcka spionen för kvällsprommis också, han ligger och drömmer något just nu, känns nästan synd att störa. :D De där batterierna hos honom är nog fulladdade igen och sitter nog bara på stand by och väntar dock :D

Minusgrader ute nu igen, bättre än snö dock, men nu vill jag ju ha VÅR! Visserligen riktigt vårväder i dag, solen värmde på bra ändå!

Namnlös2.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 187
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
72 334
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 154
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp