Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska ta mig lite … ja ni kan nog gissa vad
Har du ngn aning om mängden…låt säga på 1 vecka?Ska ta mig lite … ja ni kan nog gissa vad
Har du ngn aning om mängden…låt säga på 1 vecka?
En nyfiken fråga, har du berättat för dina läkare vad du äter? Om ja vad säger dom då?Nej men min bror har tydligen räknat på det
En nyfiken fråga, har du berättat för dina läkare vad du äter? Om ja vad säger dom då?
Vad kom han fram till?Nej men min bror har tydligen räknat på det
Ja jag får göra det. Här görs det till fastighetsskötarna har jag för mig. Det är nog stopp i avloppet så inte tvättmaskinen som läckt i alla fall, även om personen som kommer kan få titta på varför den inte kan tvätta i varmare än 40 grader, synpedagogen som långt om länge tittade på den och skulle visa mig hur den fungerade sa att den är sönder, men jag har inte orkat ta tag i det ännu.Gör en felanmälan till hyresvärden, så får de kika på det och åtgärda problemet. (Jag hyr också och fixar/lagar typ ingenting själv när det gäller själva fastigheten. Förutom att rensa vattenlåsen och sånt, som ingår i mitt ansvar att göra - men stopp i avloppet, eluttag som strular och annat småfix får husvärden fixa. Läckage skulle jag inte ge mig på!)