Aha Den ser jätteliten ut där Och jag hittade handtaget! Finurlig placering!Den är inte så liten
Och handtaget sitter uppe vid rutan på bakdörren om du kollar noga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha Den ser jätteliten ut där Och jag hittade handtaget! Finurlig placering!Den är inte så liten
Det är nog för att den svarta är jättestorAha Den ser jätteliten ut där Och jag hittade handtaget! Finurlig placering!
Tupp och höna installerad i hönshuset. Något spån blev det inte, helt slut!Ska straxt åka och hämta en tupp och en höna som behöver ett nytt hem pga osämja i flocken.
Ska in via granngården också och hoppas på att de har någon form av spån hemma. Annars får det bli något annat strö.
Min tvättmaskin har läckt vatten. Eller avloppet. Vad gör man då? Jag hyr ju. Har aldrig rensat avlopp som är till tvättmaskinen. Jag kan inget om sådana och vette tusan om jag ens vågar mig på att pilla där med min syn? Får man ihop det igen ens? Tror jag får ringa fastighetsskötare och fråga kanske.
Vad i all sin dar är det för liten söt vit bil utan handtag på bakdörrarna? Mitt emot den stora svarta pickisen? Hur kommer man in där bak i en sån liksom. Sesam öppna dig typ av bil?
Den är inte så liten
Nu är det inte min bil, men är ganska säker på att den inte öppnas så. Tror den öppnas som vanligt bara att handtaget sitter på ett ovanligt ställeDet ser ut som om den oppnas sa har. Man oppnar framdorren for att kunna oppna bakdorren pa kanten, sa att saga. Dvs att gangarnen sitter i bakkant pa bakdorren.