Ska göra mat till matlådor inför kommande vecka med nattjobb. Äta frukost hinner jag nog med under tiden. Sen stallet och vintersport under dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gört! Heja!Visa bifogad fil 141232
Känner ett stort behov av att gå ut och försöka hitta brunnen där under pölen och peta med en pinne, men har inte bestämt om jag törs än
(Bild tagen från min lägenhet)
Igår när jag var ute i kvarteret drack jag ngn ljuvlig rosen-lemonad. Kan inte släppa den.. SÅ JÄVLA GOD!
Frågade var den kom från men de hade gjort den själv Nu måste jag alltså tillverka rosenlemonad? Eller finns det ngn färdig som kan matcha detta? Googlar således
Vad i all sin dar är det för liten söt vit bil utan handtag på bakdörrarna? Mitt emot den stora svarta pickisen? Hur kommer man in där bak i en sån liksom. Sesam öppna dig typ av bil?Visa bifogad fil 141232
Känner ett stort behov av att gå ut och försöka hitta brunnen där under pölen och peta med en pinne, men har inte bestämt om jag törs än
(Bild tagen från min lägenhet)
Man vinklar väl framsätet och hoppar in genom framdörren?Vad i all sin dar är det för liten söt vit bil utan handtag på bakdörrarna? Mitt emot den stora svarta pickisen? Hur kommer man in där bak i en sån liksom. Sesam öppna dig typ av bil?
Men det ser ju ut som att det finns bakdörr där Om du kollar.Man vinklar väl framsätet och hoppar in genom framdörren?
Någon hann föreGört! Heja!
Den är inte så litenVad i all sin dar är det för liten söt vit bil utan handtag på bakdörrarna? Mitt emot den stora svarta pickisen? Hur kommer man in där bak i en sån liksom. Sesam öppna dig typ av bil?