Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du ska se henne på natten när hon förvandlar sig till "the only and ever Queen Megara" - och för att få pälsen perfekt så behövs många hårnålarMen hon har inte ätit upp dem, så var sjutton är de? När jag en gång flyttar härifrån kommer jag hitta så mycket som är borta.
Åh, Creedence!
Inte några mil syd väst från dig...Det kräksnöar på tvären. Både jag och hund blev dyngsura (med betoning på SURA) av att gå promenad.
Jag blåser lite på molnen så du får lite, du med.Inte några mil syd väst från dig...
Iaf inte än. Dottern hade lunchfodring och insläpp på Ridskolan då ingår täckesavplock. Jaja tur det snart är dags att tvätta vinterjacka. Efter det hade hon hoppträning. Så riktig höstdag.
Det behövs inte alls. Min bil gick från vit till grå till ridskolan.Jag blåser lite på molnen så du får lite, du med.
Det vore ju elakt av mig att inte dela med mig.
Såg John fogerty live när han har i Malmö senast. Har aldrig känt mig så ung.
det är en fråga som är svår att svara på tycker jag. men ta det som ditt hjärta säger.Sitter i soffan med lite gott att tugga på och funderar över livet och framtiden. Vad vill jag egentligen? Känd trygghet eller nått nytt?
Jag vet inte riktigt vad hjärtat säger än, det är nog det jag försöker lyssna in.det är en fråga som är svår att svara på tycker jag. men ta det som ditt hjärta säger.
Jag tycker ofta att tryggheten kan vara tvåeggat, dels omfamnar de dig i en tillvaro som känns igen och dels stoppar den utvecklingJag vet inte riktigt vad hjärtat säger än, det är nog det jag försöker lyssna in.