Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig för tillfället väldigt överarbetad, underbetald, trött och tjock och eländig. Mensen den här månaden är en plåga och nu när jag kom hem från jobbet och satte mig i soffan började jag omedelbums störtblöda näsblod. Baaah!
Gnäll, gnäll och ynk, ynk.
Nåja, jag ska bege mig ut med våfflan en sväng så känns det säkert bättre! Dammsuga när jag kommer hem, jag har i alla fall en riktigt underhållande ljudbok i örat och djuren är som vanligt hemskt söta.
Dessutom fick jag hålla i nykläckta ankungar på jobbet idag. :heart
 
Inte långt och inte fort, men mtp alla mina hälsokrångel och fn inte helt läkta revben så är jag nöjd ändå 😅

Screenshot_20240316_170659_Samsung Health.jpg


Och nu blir det soffhäng en stund :up:
 
Ont i huvudet, Håller på att micra min osso buco och har också börjat frysa in den portion för portion. Häller ner osso bucon i en fryspåse i en plastburk. Ställer sedan in den i frysen tills den är hård. Sedan kan man stapla dem ovanpå varandra i frysen och de har upp mindre plats.
 
Just det! Tittar också på säsong ett av Vigil som de släppt igen på SVT-play 😍

Snart släpper de också säsong två, som jag kanske redan har sett :angel:
 
Jag gör fiskpudding och har vilat, men har nu även dragit på mig huvudvärk trots vilan. Hunden var ute en runda också, det var mest blä väder ute. Trött igen, den pigga känslan varade bara några timmar, hallelujah! :(

Nåväl, ska bli gott med fiskpudding dock! Varför ska mat ta så lång tid innan det blir klaaaaart!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 200
Senast: Glimra
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 136
· Visningar
31 928
Senast: Sel
·
Svar
2 004
· Visningar
72 335
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 187
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp