Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lång sovmorgon idag, till 8.30. Har sen dess inte gjort så mycket förutom kollat på vintersport. Ska strax till stallet. Tyvärr trist väder :meh:
Sen duscha, köra en omgång trött och kolla på vintersport innan jag, dottern och en av hennes kompisar åker in till Lund. Ingen bio men vi går ut och äter iaf :)
 
Orkade inte hämta ut mina Zopiklon igår men jag kom på att jag ju hade en i min necessär som jag brukade ha med mig när jag åkte till Nyköping och sov på hotell tidigare (den måste vara minst ett år gammal men hade tydligen effekt ändå :D ), så tog den och har fått en god natts sömn faktiskt. Kanske inte konstigt egentligen så trött som jag har varit denna veckan, helt utslagen, migrän och huvudvärk som avlöst varandra och gjort mig slö och svag mest. energilös. Avskyr det tillståndet så uppskattar att vakna UTVILAD :D Nu ska jag bara inte göra misstaget att planera in tusen saker att göra för att jag känner mig pigg ;)

Tror dock jag ska göra fiskpudding i dag. Till lunch eller middag vet jag inte, har inte ens ätit frukost ännu....
 
Är på gymmet och svettas floder. Det är sjukt varmt här av nån anledning, känns som att träna i en bastu - dörrar står öppna etc så misstänker att något är knas..
 
ÅNEJ nackvärken har gjort ett återtåg. Kanske beror på att jag släpade på en oljemålning igår. Borde ha tagit en taxi och inte släpat runt på den. Men det är ju lätt att vara efterklok 😅
Ska ändå försöka gå ner en sväng i källaren och måla lite om en stund.
 
Tagit in hästarna och fodrat så de får stå inne några timmar nu och torka upp lite. Blir täcken på sedan när de går ut då det ska bli kallare och jag vill inte ha både blöta och kalla hästar trots att de har halm i vindskyddet.
 
Dricker kaffe och äter lite jordnötsringar. Har även bokat tvättstugan tills imorgon så jag får se vad jag hinner tvätta idag.
 
Morgonen började med regn men när vi körde till stallet kom solen fram. Vi hade alltså kanonväder så det var skönt :)
Efter stallet har jag duschat och plockat fram kläder till aftonen. Nu ska jag och katten kolla på skidor :D
 
17105952260787215743404723574241.jpg

Här var det helt tomt på snö igår.. :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 201
Senast: Glimra
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 138
· Visningar
31 970
Svar
2 004
· Visningar
72 335
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 187
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp