Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med.Jag tycker ofta att tryggheten kan vara tvåeggat, dels omfamnar de dig i en tillvaro som känns igen och dels stoppar den utveckling
Tagit en promenad i det inte så fina vädret.
Nu lagar jag mat.
Egentligen alldeles för sent men så är det
Haha köpte ägg av en ny person häromdagen..... han var noga med att poängtera att det var olika raser som gav olika färger och inget fel på äggen. Jodå jag vet det och berättade om din kollega som inte ville ha ruttna ägg...Jag har varit och släppt ut hästarna i hagen, de fick lite äpple innan de satte fart till hösilaget och de har fått torra täcken på sig. Nästa på tur var hönsen som fick rent vatten och mat. Plockade med mig fyra ägg in, ett ljusbeige, två gröna och ett blått. Sen var det småfåglarnas tur, fyllt upp med jordnötter i en stor matare som rymmer 5 l, sen 2 x 8 l med solrosfrön. Frukostgästerna väntade otåligt på att serveringspersonalen skulle duka klart, talgoxe och blåmes hängde på låset.
Katterna och hundarna fick sitt redan vid 06, så nu har jag med gott samvete lagt mig igen och har lite ont i huvudet. En värmande katt bakom ryggen och hundarna på golvet.
Sovmorgon här med till 7.15 fast jag låg vaken två timmar inatt...Idag tog jag sovmorgon till kl 7... (jo, det ÄR sovmorgon om man är van vid att kliva upp kl 5:30). Kall morgon med enstaka snöflingor på marken , men elden brinner i kaminen nu och solen har kommit fram så det värmer nog snart upp lite grann, tänker jag...
Här åkte husse till jobbet 5 så katternas frukost behövde inte jag lösa.Har precis klivit upp, grabbarna krävde frukost redan vid 6 så de va lika bra att ge dom. Nu är frågan, skidbacken eller inte?