Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Duschat och kletat in vänster bröstkorgssida med iprengel och förhoppningsvis hjälper det lite iaf.

Är hyfsat säker på att 2 revben fått varsin mindre fraktur, men nån fördel ska man völ ha efter xx antal brutna revben, så jag kan med säkerhet säga att helt av är de inte.

Tack och lov :up:

Hur det kommer funka på HLR-kursen via jobbet på onsdag, blir en annan sak. Vill ju helst inte göra något som belastar dem 😅

Har målat. Detta är ohotat det svåraste och pilligaste projektet jag gett mig in på. Det ringar liksom in mina brister på ett mkt plågsamt sätt. Det blir mkt påtagligt att jag har både bristande finmotorik OCH ett begränsat tålamod 😅 Samt kasst ögonmått 😅 Det hjälper inte att jag har hyfsat lätt för att måla ljus när samtliga andra egenskaper krävs för att få ihop det 😅

IMG_8305.jpeg

Diskat kattfontän. Alltid lite spänt att diska tung keramik skål och torn. Nu ska jag bara sätta ihop den igen. Hur ofta jag än tar isär och sätter ihop den måste jag ändå alltid kolla på filmen från miaustore

Nu hoppade jag arcoxia och tog Ipren istället.
För då kan jag kombinera med Alvedon och variera över dagen.
Har ju brufen 800 så. För se vad lederna säger

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
633
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 850
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
52 53 54
Svar
1 063
· Visningar
31 515
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 240
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar