Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Duschat och kletat in vänster bröstkorgssida med iprengel och förhoppningsvis hjälper det lite iaf.

Är hyfsat säker på att 2 revben fått varsin mindre fraktur, men nån fördel ska man völ ha efter xx antal brutna revben, så jag kan med säkerhet säga att helt av är de inte.

Tack och lov :up:

Hur det kommer funka på HLR-kursen via jobbet på onsdag, blir en annan sak. Vill ju helst inte göra något som belastar dem 😅
 
Har målat. Detta är ohotat det svåraste och pilligaste projektet jag gett mig in på. Det ringar liksom in mina brister på ett mkt plågsamt sätt. Det blir mkt påtagligt att jag har både bristande finmotorik OCH ett begränsat tålamod 😅 Samt kasst ögonmått 😅 Det hjälper inte att jag har hyfsat lätt för att måla ljus när samtliga andra egenskaper krävs för att få ihop det 😅

IMG_8305.jpeg
 
Diskat kattfontän. Alltid lite spänt att diska tung keramik skål och torn. Nu ska jag bara sätta ihop den igen. Hur ofta jag än tar isär och sätter ihop den måste jag ändå alltid kolla på filmen från miaustore
 
Nu hoppade jag arcoxia och tog Ipren istället.
För då kan jag kombinera med Alvedon och variera över dagen.
Har ju brufen 800 så. För se vad lederna säger
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 673
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 667
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 495

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp