Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om den märkliga diplomatbilsolyckan (DN) 🤪 :

På söndagseftermiddagen bekräftar dock etiopiska ambassaden att bilen tillhör beskickningen, för TV4.
”Ambassaden ber om ursäkt för olyckan och de problem den skapat. Vi gör nu en utredning internt kring hur detta har kunnat ske”, skriver ambassaden till kanalen.
 
Om den märkliga diplomatbilsolyckan (DN) 🤪 :

På söndagseftermiddagen bekräftar dock etiopiska ambassaden att bilen tillhör beskickningen, för TV4.
Ambassaden ber om ursäkt för olyckan och de problem den skapat. Vi gör nu en utredning internt kring hur detta har kunnat ske”, skriver ambassaden till kanalen.
Ambassaden ber om ursäkt ??
Eh, bilen hade ju kört länge på spåren. Olycka??

Fattar inget.
:rofl:
 
IMG_2635.jpeg

Så vackert!
 
Joggat och skrapat av gräsmattan det mesta av grus och löv. Ska bli intressant och se om dom tar bort det i morgon.
Nu ska jag sätta på målkameran och vänta in Aron. Har hjärtat och skänkt pengar.
IMG_6556.jpeg
 
Ätit tidig middag, sen lunch. De sista resterna av min lammfiol. Nu gnager Megara nöjt på benen och jag hör nästan hur tandstenen skrapas loss.

Mycket mätt och funderar lite på vad jag ska göra ikväll. Jag borde verkligen dammsuga men känner inte riktigt för det.
 
Hur många hockeysidor finns det på fb. Jag blockar och blockar men de spammar mig med nya hela tiden. Snälla fb inse att jag avskyr hockey :arghh:
Så nu ska jag ner i källaren och hänga tvätt och mangla de dänkta lakanen, och ja jag är gammalmodig med min älskade mangel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 673
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 668
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 497

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp