Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om den märkliga diplomatbilsolyckan (DN) 🤪 :

På söndagseftermiddagen bekräftar dock etiopiska ambassaden att bilen tillhör beskickningen, för TV4.
”Ambassaden ber om ursäkt för olyckan och de problem den skapat. Vi gör nu en utredning internt kring hur detta har kunnat ske”, skriver ambassaden till kanalen.

Om den märkliga diplomatbilsolyckan (DN) 🤪 :

På söndagseftermiddagen bekräftar dock etiopiska ambassaden att bilen tillhör beskickningen, för TV4.
Ambassaden ber om ursäkt för olyckan och de problem den skapat. Vi gör nu en utredning internt kring hur detta har kunnat ske”, skriver ambassaden till kanalen.
Ambassaden ber om ursäkt ??
Eh, bilen hade ju kört länge på spåren. Olycka??

Fattar inget.
:rofl:

IMG_2635.webp

Så vackert!

Joggat och skrapat av gräsmattan det mesta av grus och löv. Ska bli intressant och se om dom tar bort det i morgon.
Nu ska jag sätta på målkameran och vänta in Aron. Har hjärtat och skänkt pengar.
IMG_6556.webp

Ätit tidig middag, sen lunch. De sista resterna av min lammfiol. Nu gnager Megara nöjt på benen och jag hör nästan hur tandstenen skrapas loss.

Mycket mätt och funderar lite på vad jag ska göra ikväll. Jag borde verkligen dammsuga men känner inte riktigt för det.

Hur många hockeysidor finns det på fb. Jag blockar och blockar men de spammar mig med nya hela tiden. Snälla fb inse att jag avskyr hockey :arghh:
Så nu ska jag ner i källaren och hänga tvätt och mangla de dänkta lakanen, och ja jag är gammalmodig med min älskade mangel.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
633
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 850
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
52 53 54
Svar
1 063
· Visningar
31 515
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 240
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar