Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit och handlat. Ska strax ta mig lite soppa (tror att det finns rester i alla fall) och sedan blir det nog en promenad :up: ! Har fortfarande inte bestämt middagsmat, men det lutar åt köttfärslimpa och potatismos alternativt klyftpotatis... :) Och förmodligen våfflor i eftermiddag :d !
 
Lyssnar på kyrkklockorna som ringer utanför fönstret och njuter av solen som strilar in genom fönstren och värmer gott :heart Idag har jag en göra ingenting-dag och ska verkligen försöka njuta av att slappna av och, tja, göra ingenting. Inte låta hjärnan spinna iväg och jaga upp sig över att jag är lat för jag gööör ju ingenting! 🙄😅 Jag vill lägga pussel, äta blåbärspaj och se klart senaste säsongen av Shetland. Kanske ta en kaffe i solen och påta lite i trädgården. Allt annat blir en bonus!
 
Lyssnar på kyrkklockorna som ringer utanför fönstret och njuter av solen som strilar in genom fönstren och värmer gott :heart Idag har jag en göra ingenting-dag och ska verkligen försöka njuta av att slappna av och, tja, göra ingenting. Inte låta hjärnan spinna iväg och jaga upp sig över att jag är lat för jag gööör ju ingenting! 🙄😅 Jag vill lägga pussel, äta blåbärspaj och se klart senaste säsongen av Shetland. Kanske ta en kaffe i solen och påta lite i trädgården. Allt annat blir en bonus!
Messenger_creation_47854ce7-3b5f-420d-ba5b-975ffe18bcd5.jpg

Ja försökte det där med lugn dag å pussel..
 
Visa bifogad fil 140309
Ja försökte det där med lugn dag å pussel..
😂

Jag hittade en pusselbit i kattens vattenskål häromdagen. Kan fortfarande inte komma fram till om det är jag som på något vis tappat den där, eller om "Någon" varit framme med sina ludna små tassar. Som tur är var det en bit av Orkney-öarna (mitt nuvarande pussel har tema skotsk whisky), så de är ju i alla fall vana vid att ha det lite blött 🙄
 
Varit och pantat flaskor - det har samlats en hel del - och köpte ansenliga mängder körsbärstomater.

Ska försöka dammsuga idag och diska kattens fontän. Just nu tittar jag på Vasaloppet i bakgrunden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 673
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 668
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 497

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp