Jag och skägget väntar på skäggträff.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte låta bli att skratta till åt den här meningen. Sen kom jag på att skägget var en hundJag och skägget väntar på skäggträff.
Lyssnar på kyrkklockorna som ringer utanför fönstret och njuter av solen som strilar in genom fönstren och värmer gott Idag har jag en göra ingenting-dag och ska verkligen försöka njuta av att slappna av och, tja, göra ingenting. Inte låta hjärnan spinna iväg och jaga upp sig över att jag är lat för jag gööör ju ingenting! Jag vill lägga pussel, äta blåbärspaj och se klart senaste säsongen av Shetland. Kanske ta en kaffe i solen och påta lite i trädgården. Allt annat blir en bonus!
Visa bifogad fil 140309
Ja försökte det där med lugn dag å pussel..
Vi träffade 9 andra skägghundar!Kan inte låta bli att skratta till åt den här meningen. Sen kom jag på att skägget var en hund
Jag såg ju framför mig att du höll i ett lösskägg och skulle träffa någon som också gillade skägg sen några sekunder senare kom jag på hundenVi träffade 9 andra skägghundar!
Ja, jag läste precis om det också. Låter väldigt läskigt - hoppas att så få som möjligt befann sig just där det rasade!!Såg just på nyheterna att taket rasat in i en del av ett köpcentrum i Östersund där jag brukar vara och handla. Så otäckt, det hände mellan 11 och 12 så det var garanterat folk där
Borde ta tag i mig själv och börja skulptera, men istället sitter jag i soffan och är riktigt trött. Men snart..
Borde ta tag i mig själv och börja skulptera, men istället sitter jag i soffan och är riktigt trött. Men snart..
Här är en till.Vi är i exakt samma mode