Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit och handlat. Ska strax ta mig lite soppa (tror att det finns rester i alla fall) och sedan blir det nog en promenad :up: ! Har fortfarande inte bestämt middagsmat, men det lutar åt köttfärslimpa och potatismos alternativt klyftpotatis... :) Och förmodligen våfflor i eftermiddag :d !

Lyssnar på kyrkklockorna som ringer utanför fönstret och njuter av solen som strilar in genom fönstren och värmer gott :heart Idag har jag en göra ingenting-dag och ska verkligen försöka njuta av att slappna av och, tja, göra ingenting. Inte låta hjärnan spinna iväg och jaga upp sig över att jag är lat för jag gööör ju ingenting! 🙄😅 Jag vill lägga pussel, äta blåbärspaj och se klart senaste säsongen av Shetland. Kanske ta en kaffe i solen och påta lite i trädgården. Allt annat blir en bonus!

Lyssnar på kyrkklockorna som ringer utanför fönstret och njuter av solen som strilar in genom fönstren och värmer gott :heart Idag har jag en göra ingenting-dag och ska verkligen försöka njuta av att slappna av och, tja, göra ingenting. Inte låta hjärnan spinna iväg och jaga upp sig över att jag är lat för jag gööör ju ingenting! 🙄😅 Jag vill lägga pussel, äta blåbärspaj och se klart senaste säsongen av Shetland. Kanske ta en kaffe i solen och påta lite i trädgården. Allt annat blir en bonus!
Messenger_creation_47854ce7-3b5f-420d-ba5b-975ffe18bcd5.webp

Ja försökte det där med lugn dag å pussel..

Visa bifogad fil 140309
Ja försökte det där med lugn dag å pussel..
😂

Jag hittade en pusselbit i kattens vattenskål häromdagen. Kan fortfarande inte komma fram till om det är jag som på något vis tappat den där, eller om "Någon" varit framme med sina ludna små tassar. Som tur är var det en bit av Orkney-öarna (mitt nuvarande pussel har tema skotsk whisky), så de är ju i alla fall vana vid att ha det lite blött 🙄

Varit och pantat flaskor - det har samlats en hel del - och köpte ansenliga mängder körsbärstomater.

Ska försöka dammsuga idag och diska kattens fontän. Just nu tittar jag på Vasaloppet i bakgrunden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
633
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 850
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
52 53 54
Svar
1 072
· Visningar
31 907
Senast: em76
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 240
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar