Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag skrivit klart lite till och maste verkligen gora nytta har hemma ocksa. Verkligen. 😶 Varfor tar det emot? Men jag kan gora lite mer jobb nytta forst😄
 

Bifogade filer

  • IMG_9005.jpeg
    IMG_9005.jpeg
    126,3 KB · Visningar: 61
Så himla härligt väder det blev idag 😍. Fick med mig älsklingen till stallet så vi körde pållan en sväng i sällskap med en stallkompis vars häst var pigg och skrittade på i högt tempo så min fick ta i lite mer på skogsvägen som var mjukare idag, en rask skrittrunda på knappt halvtimmen, härligt med finaste guldhästen 😍. När vi var klara med allt i stallet blev det faktiskt att ta med middag från pizzerian på vägen hem. Ordentligt mätta; sambon hade ätit en hel pizza och jag en sommarsallad med bröd åkte vi sedan tillbaka mot stallet för insläpp men först en avstickare upp till Tångesta fornborg och tog lite kaffe ovanför Roxen 😍. Såklart kändes det lite tungt att promenixa upp till berget när man nyss ätit ordentligt men så härligt att ta vara på det härliga vårvädret 😍. Efter Farmen är det dags att runda av en riktigt fin och härlig helg 🥰.
 

Bifogade filer

  • 20240303_165123.jpg
    20240303_165123.jpg
    261,3 KB · Visningar: 56
Ska göra mig i ordning för sängen nu. Lång dag på jobbet. En vän kom förbi för att shoppa fisk mot slutet av dagen och under en ganska lång stund var det inga andra kunder i butiken, så vi kunde babbla en hel del. Det var riktigt trevligt :) Åkte hem till sambon och sedan satt vi i soffan och spelade tv-spel tillsammans.

Imorgon är jag ledig. Ser inte fram emot det, mest för att det är så mycket som behöver göras och jag vet att det snart blir arbetsdag igen... Känns nog lite bättre efter att ha sovit en natt.
 
:nailbiting: Fasen också. Vi får väl se vad de säger, eller ska jag förekomma de med ett mail med nån bortförklaring… Jag glömde helt enkelt och sen trodde jag att jag inte skulle deklarera pga Skatteverket lagt ner mitt företag.
 
Sängläge. Längtar inte jättemycket till jobbet, min favoritkollega är inte där. Men, men! Har lagat mat för några dagar så kvällarna blir nog rätt lugna 😊
 
Ska strax gå upp, ska åka tidigt till jobbet pga måste skriva ihop yttranden till kammarrätten åt en kollega som i sin tur jobbade i ett av mina ärenden.
 
Har bestämt mig för att skriva en snäll liten lapp till grannarna och be dem om att dämpa ljudnivån liiite under nätterna. De väcker både mig och sambon regelbundet vilket ju känns sådär. Ska äta frukost och fundera på hur jag ska uttrycka mig för att inte framstå som otrevlig eller så.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 673
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 667
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 495

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp