Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Promenerat 4 km med jättehunden (=ena unghästen) i duggregn och sedan hämtat köttlåda hos lokala uppfödaren. Hade känts trevligt med en riktig trädgårdspysseldag, men vädret motiverar mer att ta en eftermiddag i köket till att laga gulasch, köttfärssås, lasagne och andra godsaker att frysa in.
 
Natten alltså. Hade en kombo av alla möjliga fysiska krämpor. Grannen vägg i vägg ville ringa 112 men det ville inte jag. Nu mår jag mkt bättre! Natten känns redan nu lite dimmig och är nog snart bortglömd.
Tänkte måla idag men det blir nog vila istället, jag ska på middag hos grannarna ikväll och det brukar krävas att man vilar sig i form till dessa tillställningar 😅
 
Hemma igen. Ätit lunch och nu sitter jag i fåtöljen och degar. Borde plocka i ordning lite, så tomater och vattna blommorna. Det får vänta en stund till.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 692
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 673
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp