Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt färdig. Dagens utflykt tog runt 7 h och jag vill helst gå och lägga mig nu 😅 Men vi ska åka och veckohandla och fixa stallet på kvällen då vi har insläppet, så några timmar till får jag hålla mig vaken.
 
Kom precis hem efter att ha känt lite på russet. Tyckte han kändes stel bak där han skadat sig så det blev bara en tio minuters ritt.
Sedan gick vi promenad med lilla herrn och diskuterade plan för att komma tillbaka till ridhäst, så himla gullig liten varelse :love:

Helt slut och sitter och masserar mina fötter som fortfarande inte riktigt "läkt".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 684
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 673
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp