Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tulpanerna har hämtat sig :D

Du har inga fyrbenta tulpanmarodörer hemma 😸


1709404471050.png
 
Varit på Thuns å sen en sväng till Bauhaus å sen lite affärer. Nu vin å gotta!!

Va i Uppsala vi va idag förresten. Mötte en kvinna i en affär som jag sa ursäkta heter du Jessica till. Nej tyvärr fick jag till svar. Hon undrar nog vem 17 jag va. Jag va väldigt säker på att det va @Tranan jag mötte. Tänkte ååå nu ska jag presentera mig. Gu va kul.. meeen näää 🤣
 
Varit på Thuns å sen en sväng till Bauhaus å sen lite affärer. Nu vin å gotta!!

Va i Uppsala vi va idag förresten. Mötte en kvinna i en affär som jag sa ursäkta heter du Jessica till. Nej tyvärr fick jag till svar. Hon undrar nog vem 17 jag va. Jag va väldigt säker på att det va @Tranan jag mötte. Tänkte ååå nu ska jag presentera mig. Gu va kul.. meeen näää 🤣
Hej jag kan komma förbi endag om du vill fika!
det är inte allt för långt bort!
 
Jag har just kommit hem fran en mycket bra "brunch" ute. Egg Benedict med en halv vaffla i stallet for potatis (hash) till och jag ar sa overmatt att jag knappt kan ga. Till detta en Bloody Mary samt tea. Mycket gott och en bra start pa en helg i arbetets tecken. Det ar mycket att gora i dag.
 
Den här trappan vi byggde till ovanvåningen. Som går precis vid vardagsrumsfönstret. Den har blivit en hit hos katten. Han ÄLSKAR att springa upp och ned för den. Speciellt på kvällen när det är mörkt och jag sitter precis innanför i mitt kära soffhörn. Kattskrälle - vad jag har hoppat högt många gånger :nailbiting: 😬 :D !!!
 
Katten har surat och hunden har pipit sen kl 20.
Nu när jag lagt mig då behagar katten knappt komma hit.
Nåde matte som inte lägger sig vid 19 som hon brukar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 684
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 673
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp