Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är frågan, ska jag köpa den något mindre biligare modellen eller den lite större och 700 kronor dyrare modellenFunderar på att åka och köpa ny mobil. Har inte köpt ny mobil på sju år, har ärvt mobilerna från sambon
Bra. Gick det bra? Här slog jag ihop som ett korthus. Fast jag hade slumrat på soffan.Härmar dig.
Behöver ni advokat för lägenhetsköp? Förstår att det skiljer sig mellan länder. Har aldrig hört talas om att det skulle behövas i SverigeHar precis tittat pa finanserna - har nu tillrackligt med pengar pa kontot for att betala insats + advokater och andra avgifter som kommer med lagenhetskop, men sedan ar det slut!
Jag har nog minst 2 loningar till innan kopet faktiskt gar igenom, sa jag hinner spara upp lite till for flyttgubbar och lite nya mobler - helst vill jag byta ut golvet i lagenheten, men vi far se vad besiktningsmannen sager om skicket forst!
Annars ar det en trakig varvintermorgon har, det regnar och ar gratt. Ska till pole for min forsta lektion pa 3 veckor om nagon timme - strackte en magmuskel sist, sa har vilat mig i form sen dess
Behöver ni advokat för lägenhetsköp? Förstår att det skiljer sig mellan länder. Har aldrig hört talas om att det skulle behövas i Sverige
Behöver ni advokat för lägenhetsköp? Förstår att det skiljer sig mellan länder. Har aldrig hört talas om att det skulle behövas i Sverige
Nu är frågan, ska jag köpa den något mindre biligare modellen eller den lite större och 700 kronor dyrare modellen
Bara en san sak att saljaren fortfarande kan andra sig och inte vilja salja till mig, men jag anda har lagt ut c 15,000 sek hittils pa an lanmaklare, besiktningsman och forsta betalning till advokaten.
Har tagit ut "housebuying"forsakring dock, sa om nagot ovantat hander som betyder att kopet inte gar igenom, sa far jag pengarna tillbaka.
"Exchange", vilket ar nar saljare och kopare blir bundna till kopet, hander inte forran efter alla searches och forfragningar kring kontraktet slutforts, vilket ofta tar 2-4 manader! I hela denna period sitter man i limbo - jag fick alltsa mitt bud mottaget 2.5 veckor sedan, och har ingen ide om nar kopet kommer att slutforas och jag faktiskt kan flytta - jag gissar pa mitten av maj om inget ovantat dyker upp!
Åh, effektiv och modern brittisk byråkrati
Simmade snabbt jag med. Glömde släckaBra. Gick det bra? Här slog jag ihop som ett korthus. Fast jag hade slumrat på soffan.