Det hoppas jag !Gud vad gött!!!
Vi får väl se om de har kunnat få tag på heltrogn från det kalla nord, eller om hela ”skörden” tagit slut runt Stockholmsområdet .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hoppas jag !Gud vad gött!!!
Nu får det bli balans i det här löjromsvurmandet. Mina blankade aktier går ju åt skogen när heltrogn trendar på Google.Gud vad gött!!!
Mycket relevant frågeställning på Familjeliv.se. Notera noga att det är TVÅ frågetecken i rask följd.Nu får det bli balans i det här löjromsvurmandet. Mina blankade aktier går ju åt skogen när heltrogn trendar på Google.
Visa bifogad fil 140212
PFAS känns ju som en kandidat till årets ”buzz word ”, det finns inga gränser för hur det kan smyga sig in i allt vi rör vid eller äter!Nu får det bli balans i det här löjromsvurmandet. Mina blankade aktier går ju åt skogen när heltrogn trendar på Google.
Visa bifogad fil 140212
Det fattas ju ett utropstecken!Mycket relevant frågeställning på Familjeliv.se. Notera noga att det är TVÅ frågetecken i rask följd.
Visa bifogad fil 140213
Nej, nej, det är ju ett uppenbart tryckfel. Personen har givetvis avsett: "Man kan äta löjrom!!"Det fattas ju ett utropstecken!
”Kan man äta löjrom?!”
… har mycket mer pondus som uttryck!
Mitt undermedvetna har tydligen också blivit inspirerad av @tornblomma , så menyn består bland annat av… heltrogn (ni kan ju googla vad det heter på svenska!)Visa bifogad fil 140210
Ska gå ut till tvättstugan en vända.
Tycker absolut du får vara lite halvt oansvarig då. Så länge det inte sätter dig i en krisig ekonomiskt situation som kan slå tillbaka ordentligt.Överväger att vara lite ekonomiskt oansvarig och köpa en halvonödig pryl till mig själv. Det kan man vara värd efter femtioelva läkarbesök och en sväng i MR-tunneln. Och det faktum att jag troligen kommer behöva 2x steloperation, där det dröjer ett halvår efter varje innan jag är "tillbaka" där jag var innan och får rida och träna fullt igen (men då förhoppningsvis utan smärtan
Inte kul. Jag kan skriva under på de två första. Men stubinen känns ovanligt lång idag. Det KAN ju bero på var jag är i jobbschemat kanske..Känner att jag är trött och sliten med kort stubin
Nej gud nej, det är ingen jättestor summa så sett. "Bara" 2000 kr, vilket hade gjort sig fint på sparkontot annarsTycker absolut du får vara lite halvt oansvarig då. Så länge det inte sätter dig i en krisig ekonomiskt situation som kan slå tillbaka ordentligt.
Klart du ska unna dig någotÖverväger att vara lite ekonomiskt oansvarig och köpa en halvonödig pryl till mig själv. Det kan man vara värd efter femtioelva läkarbesök och en sväng i MR-tunneln. Och det faktum att jag troligen kommer behöva 2x steloperation, där det dröjer ett halvår efter varje innan jag är "tillbaka" där jag var innan och får rida och träna fullt igen (men då förhoppningsvis utan smärtan)
Då säger jag KÖP, för jag förutsätter att du kan lösa om nåt oförutsett händer typ veterinärbesök ändå, det behöver ju dessutom mer pengar än så.Nej gud nej, det är ingen jättestor summa så sett. "Bara" 2000 kr, vilket hade gjort sig fint på sparkontot annars
Du anar inte hur nära jag var att svänga förbi Hööks och köpa det orangea täcket dom har på kampanj nu. Det är 150 g. Min häst har bara täcke när det är riktigt skitväder med regn och blåst (och då ett fleecefodrat regn), och kommer växa ur nuvarande storlek till nästa säsong. Sååå... med lite tjejlogik där har jag ju sparat 419 kr idag genom att inte köpa detKlart du ska unna dig något
Köpte själv ett täcke till min hund idag för 850:- Hon hatar täcken
forra helgen hade vi var pa riktigt med blommande blommor och trad ... sedan har det regnat och varit riktigt kallt och ruggigt. I gar snoade det pa varenda berg i hela dalen jag bor i, och snon blev kvar atminstone tills i gar kvall.
Jag har en envis forhoppning att varen ska komma tillbaka, inte bara det som gor allergierna varre, utan allt det trevliga med varen, men prognosen hotar med snoflingor i dag igen ... och +1-3*C.
Jag vill ha sol och varmt