Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska unna mig en köpepizza från närmsta sunkhak idag. Har verkligen noll lust och ork att städa köket ikväll så jag kan laga mat. Så fruktpizza it is!Försöker komma på vad jag ska äta till middag
Bränskada?
Bränskada?
det låter inte så skönt!Ja precis. Känns som att det nog blivit en lite infekterat och såsigt under skorpan.
Jag diggar uttrycket ”såsigt” i sår-sammanhang! Att det vätskar låter inte alls lika piffigt!Ja precis. Känns som att det nog blivit en lite infekterat och såsigt under skorpan.
Jag diggar uttrycket ”såsigt” i sår-sammanhang! Att det vätskar låter inte alls lika piffigt!
Partner fyller 40 på söndag och jag fixar och trixar med grejer som han förhoppningsvis blir glad för .
När han blev 30 samlade jag in pengar från ett större gäng vänner till en tatuering och ordnade en överraskningsfest på puben med vänner och hans mamma.
I dag är hans pubintresse nära noll, men jag har även denna gång, samlat ihop till en present han nämnt i förbifarten, men som han inte räknar med att få . Den här gången är det dock våra respektive familjer som är med. Svärmor dyker också oväntat upp, som traditionen kräver!
På söndag har jag bokat bord till lunch på en finare restaurang än vi brukar gå på och så har jag bokat biljetter till Rom (han vet att vi ska dit eftersom han betalar hälften, men inte NÄR) och dessutom kommit ihåg att skriva ut dem, så de kan komma med i kortet (som jag OCKSÅ kommit ihåg att köpa!).
Det är roligare att planera födelsedagar än att fylla år .
Mitt undermedvetna har tydligen också blivit inspirerad av @tornblomma , så menyn består bland annat av… heltrogn (ni kan ju googla vad det heter på svenska!)Visa bifogad fil 140210