Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens i-landsproblem men det kliar och dunkar under sårskorpan 😒

IMG_8208.jpeg
 
Partner fyller 40 på söndag och jag fixar och trixar med grejer som han förhoppningsvis blir glad för 🥰.

När han blev 30 samlade jag in pengar från ett större gäng vänner till en tatuering och ordnade en överraskningsfest på puben med vänner och hans mamma.

I dag är hans pubintresse nära noll, men jag har även denna gång, samlat ihop till en present han nämnt i förbifarten, men som han inte räknar med att få :angel: . Den här gången är det dock våra respektive familjer som är med. Svärmor dyker också oväntat upp, som traditionen kräver!

På söndag har jag bokat bord till lunch på en finare restaurang än vi brukar gå på och så har jag bokat biljetter till Rom (han vet att vi ska dit eftersom han betalar hälften, men inte NÄR) och dessutom kommit ihåg att skriva ut dem, så de kan komma med i kortet (som jag OCKSÅ kommit ihåg att köpa!).

Det är roligare att planera födelsedagar än att fylla år 😅😍.
 
Överväger att vara lite ekonomiskt oansvarig och köpa en halvonödig pryl till mig själv. Det kan man vara värd efter femtioelva läkarbesök och en sväng i MR-tunneln. Och det faktum att jag troligen kommer behöva 2x steloperation, där det dröjer ett halvår efter varje innan jag är "tillbaka" där jag var innan och får rida och träna fullt igen (men då förhoppningsvis utan smärtan)
 
Ätit middag - lammfiol med tomatsallad och nu är jag galet chokladsugen. Nej, jag ska inte klä på mig och gå och köpa någonting onyttigt. Jag önskar jag var Megara och ha någon som portionerar ut bra mat i lagom portioner!
 
Partner fyller 40 på söndag och jag fixar och trixar med grejer som han förhoppningsvis blir glad för 🥰.

När han blev 30 samlade jag in pengar från ett större gäng vänner till en tatuering och ordnade en överraskningsfest på puben med vänner och hans mamma.

I dag är hans pubintresse nära noll, men jag har även denna gång, samlat ihop till en present han nämnt i förbifarten, men som han inte räknar med att få :angel: . Den här gången är det dock våra respektive familjer som är med. Svärmor dyker också oväntat upp, som traditionen kräver!

På söndag har jag bokat bord till lunch på en finare restaurang än vi brukar gå på och så har jag bokat biljetter till Rom (han vet att vi ska dit eftersom han betalar hälften, men inte NÄR) och dessutom kommit ihåg att skriva ut dem, så de kan komma med i kortet (som jag OCKSÅ kommit ihåg att köpa!).

Det är roligare att planera födelsedagar än att fylla år 😅😍.

Mitt undermedvetna har tydligen också blivit inspirerad av @tornblomma , så menyn består bland annat av… heltrogn (ni kan ju googla vad det heter på svenska!)
IMG_6164.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 703
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 685
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 508

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp