Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har tre random pers kommit fram och kommenterat min outfit. Plus att det känns som att var och varannan ler spontant mot mig. Kan bero på att jag är extremt färgglad, har ej nedtonade glasögon och går i takt med peppig musik i lurarna. Misstänker att jag har en lite annan energinivå än omgivningen 😅

Dagens soundtrack går i stil med detta:

Nu har tre random pers kommit fram och kommenterat min outfit. Plus att det känns som att var och varannan ler spontant mot mig. Kan bero på att jag är extremt färgglad, har ej nedtonade glasögon och går i takt med peppig musik i lurarna. Misstänker att jag har en lite annan energinivå än omgivningen 😅

Alltså nu måste vi ju få se bild på sagda outfit? 😁

Äntligen på väg hem. En helt okej bra dag, men jag är trött och skulle behöva plugga och träna (båda hinner jag inte ikväll..). Väntar på bussen.

Måste ha varit dig jag såg vid Odenplan alldeles nyss? Reagerade på färgglad kappa och stora glasisar 😀

Måste ha varit dig jag såg vid Odenplan alldeles nyss? Reagerade på färgglad kappa och stora glasisar 😀

Långt lilarosa hår med lugg och bestämda steg så var det nog jag!
Hade denna kappa på mig kombinerat med en stormönstrad rosa kaftan, en zebrarandig polotröja samt stora leopardmönstrade glajor 😅🤡

IMG_8109.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
639
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 885
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
58 59 60
Svar
1 190
· Visningar
35 226
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 250
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar