Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har tre random pers kommit fram och kommenterat min outfit. Plus att det känns som att var och varannan ler spontant mot mig. Kan bero på att jag är extremt färgglad, har ej nedtonade glasögon och går i takt med peppig musik i lurarna. Misstänker att jag har en lite annan energinivå än omgivningen 😅

Dagens soundtrack går i stil med detta:

 
Nu har tre random pers kommit fram och kommenterat min outfit. Plus att det känns som att var och varannan ler spontant mot mig. Kan bero på att jag är extremt färgglad, har ej nedtonade glasögon och går i takt med peppig musik i lurarna. Misstänker att jag har en lite annan energinivå än omgivningen 😅

Dagens soundtrack går i stil med detta:

Alltså nu måste vi ju få se bild på sagda outfit? 😁
 
Äntligen på väg hem. En helt okej bra dag, men jag är trött och skulle behöva plugga och träna (båda hinner jag inte ikväll..). Väntar på bussen.
 
Nu har tre random pers kommit fram och kommenterat min outfit. Plus att det känns som att var och varannan ler spontant mot mig. Kan bero på att jag är extremt färgglad, har ej nedtonade glasögon och går i takt med peppig musik i lurarna. Misstänker att jag har en lite annan energinivå än omgivningen 😅

Dagens soundtrack går i stil med detta:

Måste ha varit dig jag såg vid Odenplan alldeles nyss? Reagerade på färgglad kappa och stora glasisar 😀
 
Måste ha varit dig jag såg vid Odenplan alldeles nyss? Reagerade på färgglad kappa och stora glasisar 😀

Långt lilarosa hår med lugg och bestämda steg så var det nog jag!
Hade denna kappa på mig kombinerat med en stormönstrad rosa kaftan, en zebrarandig polotröja samt stora leopardmönstrade glajor 😅🤡

IMG_8109.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 691
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 524

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp