Grattis, grattis i efterskott!Det gjorde jag igår, ingen zkillnad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis, grattis i efterskott!Det gjorde jag igår, ingen zkillnad
Känner mig mer närmare 30 än igårDet gjorde jag igår, ingen zkillnad
Det är du ju.Känner mig mer närmare 30 än igår
Alltså nu måste vi ju få se bild på sagda outfit?Nu har tre random pers kommit fram och kommenterat min outfit. Plus att det känns som att var och varannan ler spontant mot mig. Kan bero på att jag är extremt färgglad, har ej nedtonade glasögon och går i takt med peppig musik i lurarna. Misstänker att jag har en lite annan energinivå än omgivningen
Dagens soundtrack går i stil med detta:
Alltså nu måste vi ju få se bild på sagda outfit?
Exakt! Så något har ändrats sedan igårDet är du ju.
Tänkte just glatt säga "åh Mylène Farmer", men vet inte om jag nu ska känna mig kränkt pga. tillhör den svarta massanDet är precis som vanligt men den är ju ngt mer färgglad än den svarta massan
Måste ha varit dig jag såg vid Odenplan alldeles nyss? Reagerade på färgglad kappa och stora glasisarNu har tre random pers kommit fram och kommenterat min outfit. Plus att det känns som att var och varannan ler spontant mot mig. Kan bero på att jag är extremt färgglad, har ej nedtonade glasögon och går i takt med peppig musik i lurarna. Misstänker att jag har en lite annan energinivå än omgivningen
Dagens soundtrack går i stil med detta:
jag har alltid haft gråa hårstrånJag fick mina första grå hårstrån när jag var typ 26
Måste ha varit dig jag såg vid Odenplan alldeles nyss? Reagerade på färgglad kappa och stora glasisar
Kappan och hårfärgen såg jag i alla fall!Långt lilarosa hår med lugg och bestämda steg så var det nog jag!
Hade denna kappa på mig kombinerat med en stormönstrad rosa kaftan, en zebrarandig polotröja samt stora leopardmönstrade glajor
Visa bifogad fil 140022