Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig tämligen död. Katten väckte mig kvart i sex och krävde (högljutt) frukost. Jag kåldolmade mig men vaknade naturligtvis. Somnade om och försov mig. Duschade på fyra minuter, inklusive hårtvätt. Och sprang. Missade naturligtvis bussen eftersom det är en sådan dag och blev ändå sen.
 
Sovit exakt 2,5 timmar inatt pga hostan from hell. Gissningsvis var min stackars granne vägg i vägg sovit ungefär lika mycket 😅

Försöker nu hålla mig vaken och rodda i juridiska ärenden med mantrat ”jurist är ingen skyddad titel”. Går ganska bra 😆

Inom kort ska jag till tandläkaren och få min dom. Har jag 837254 hål eller ej?
 
Pratade med min syster idag. Ska sticka hem till henne imorgon. Hon har det tufft just nu av en del anledningar så ska bli mysigt och fika lite och snacka skit. Dessutom måste jag ge henne mina reservnycklar som jag tog tillbaka när mina andra nycklar var borta.
 
Verkstaden ringde och förklarade varför min bil inte var klar.
de hade kört sönder ett hjul på den så de försöker fixa till det och de tror att det ska vara klart nästa tisdag
för tydligen behöver de fixa något med framvagnen med.

Men de fixar fyra nya hjul och bjuder på hyrbilen.

det är inte het galet trots allt.
 
Haha, eleverna i åk7 frågade hur gammal jag är. Jag bad dem gissa. De enades om 24.
Jag fyller 38 i maj 🤣

#babyface
Jag har haft babyface tidigare, men nu börjar jag bli rynkig. 😂
Min pappa såg ut som 13-14-ish på bröllopsfotot när han och mamma gifte sig. Han var 26. 😇
Och jag fick frågan om "mamma eller pappa var hemma" av en försäljare när jag var 25 och bodde ensam. :rofl:
Jag sa att jag bor själv och försäljaren sa att han trodde jag var 12.
 
Tror ni att jag hade hål i tänderna?! Retorisk fråga 😅
Jag insisterade på röntgenbild efter att undersökningen gett noll. Den visade absolut ingenting heller 😅 Tandläkaren och tandsköterskan var mer intresserade av min outfit. Efter ett samtal om dansk design lämnade jag :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 691
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp