Vad gör vi? Del CXCII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Vilken dag! Sambos lillhund magsjuk och behövde bÄde ut oftaaaa och var knepig med att Àta.
SĂ„ har varvat vara i ridhuset och springa hem och lufta henne etc IOM sambo Ă€r ivĂ€g pĂ„ jobb. Kryssat mellan barn och barns röror i stallarna och ridhus. 😅 Nu verkar det lugnt med hunden.
Har Ă€ntligen landat i soffan med elfilt pĂ„ max. MĂ„ste göra mat.. orka.. đŸ„±đŸ˜Ž
 
Gör köttfÀrs röra/sÄs. Bas till mycket.
 

Bifogade filer

  • IMG_20240227_202353.jpg
    IMG_20240227_202353.jpg
    229,7 KB · Visningar: 28
Jag har haft babyface tidigare, men nu börjar jag bli rynkig. 😂
Min pappa sĂ„g ut som 13-14-ish pĂ„ bröllopsfotot nĂ€r han och mamma gifte sig. Han var 26. 😇
Och jag fick frĂ„gan om "mamma eller pappa var hemma" av en försĂ€ljare nĂ€r jag vađŸ€Ș😅r 25 och bodde ensam. :rofl:
Jag sa att jag bor sjÀlv och försÀljaren sa att han trodde jag var 12.

Hahaha! Sambon fyller 35 i helgen och det kan man vĂ€l tĂ€nka sig nĂ€r han Ă€r skĂ€ggig för dĂ„ har han lite stĂ€nk av grĂ„tt/vitt men nĂ€r han Ă€r nyrakad Ă€r han söt som 17đŸ€Ș😅
 
Önskar att jag kunde sluta bry mig om hockeyn.

I övrigt vill jag bara sova men Àr för ovanlighetens skull inte trött.
 
TÀnkte just glatt sÀga "Äh MylÚne Farmer", men vet inte om jag nu ska kÀnna mig krÀnkt pga. tillhör den svarta massan :D
Som du Àr i mitt huvud Àr du medvetet svart - becksvart - och inte slumpmÀssigt februariÀrenvintermÄnadsvartsomlikagÀrnakunnatvaramarinblÄ, varför jag röstar pÄ att du inte behöver kÀnna dig krÀnkt. :D
 
Tyckte de var "konstigt" att jag varit trööööötter idag, kĂ€nt mig lika pigg som en halvdö zombie ungefĂ€r...Ja jo kanske inte Ă€r sĂ„ konstigt...Studierna (plugga vid skĂ€rmar) tar sitt och sĂ„ lĂ€ste jag ju lite vĂ€l lĂ€nge igĂ„r; till midnatt och sĂ„ upp före halv 6. NĂ€, inte sĂ„ mĂ€rkligt Ă€ndĂ„ 😝. NĂ„ja, pallade inte att vĂ€nta pĂ„ att tina laxen och sĂ„ laga middag efter stallet ikvĂ€ll utan det fick bli en pizza att dela pĂ„ sĂ„hĂ€r en tisdagskvĂ€ll, varför inte göra det smidigt för sig 😄.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • LĂ„st
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte pÄ TV-soffan igÄr.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • LĂ„st
Tjatter Jag har stÀdat halva dagen och var sedan till sÀrbon pÄ jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igÄr pÄ TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 691
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1Är Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med nÄgot nÀr han sover eller hÄller pÄ att somna. Armarna Äker...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: Fibusen
·
  • LĂ„st
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild sÄ det fÄr bli en midsommarfin GrÀddbulle :angel: Snart dags att Äka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 522

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Stil pĂ„ bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp