Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som du är i mitt huvud är du medvetet svart - becksvart - och inte slumpmässigt februariärenvintermånadsvartsomlikagärnakunnatvaramarinblå, varför jag röstar på att du inte behöver känna dig kränkt. :D
Haha, kan vara bland det finaste någon sagt till mig! Och sedan kan det hända att jag inte blev speciellt kränkt egentligen, passade mest bara på att vara dramatisk.
 
Långt lilarosa hår med lugg och bestämda steg så var det nog jag!
Hade denna kappa på mig kombinerat med en stormönstrad rosa kaftan, en zebrarandig polotröja samt stora leopardmönstrade glajor 😅🤡

Visa bifogad fil 140022

Nej men magi, har ju sett i föregående hoods på Ica någon gång! Måste varit på löjromsjakt 🤔 :D



Har ont i halsen igen. En ny våg, typ.
För trött på det här nu.
Ska på konsert ons-tors-fre-lörd i olika städer. HÖPP!
Och rida imorgon fm 😅
 
Hemma efter filmen. Var en bra idé att gå på bio. Har varit på väg neråt psykiskt några veckor. Det här hjälper nog inte att lösa problemet men nu har jag faktiskt mått bra 1 timme och känt att livet nog löser sig ändå. Kortsiktig lösning, men ibland får man ta det som bjuds.
 
Hemma efter filmen. Var en bra idé att gå på bio. Har varit på väg neråt psykiskt några veckor. Det här hjälper nog inte att lösa problemet men nu har jag faktiskt mått bra 1 timme och känt att livet nog löser sig ändå. Kortsiktig lösning, men ibland får man ta det som bjuds.
Vilken film såg ni?
/börjat längta efter att gå på bio men bor i skogen och det är lite omständigt 😅
 
Nej men magi, har ju sett i föregående hoods på Ica någon gång! Måste varit på löjromsjakt 🤔 :D



Har ont i halsen igen. En ny våg, typ.
För trött på det här nu.
Ska på konsert ons-tors-fre-lörd i olika städer. HÖPP!
Och rida imorgon fm 😅

Det KAN dock ha varit en kompis. Hon har exakt likadan jacka och alternativ stil. Personalen på en restaurang i kvarteret samt en affär tror att vi är samma person. Total förvirring men vi spelar bara med. Det konstiga är att med min viktuppgång så borde de tycka att det är märkligt att personen pendlar säg 40 kilo i vikt varannan dag. Men nejdå inga konstigheter 😅
MEN en ledtråd att det kan vara jag är häng vid löjromsfrysdisken!!! :D
Ser ni dessutom en smal snubbe med långt mörkt hår som virrar runt och letar löjrom i riktning Vasastan och Östermalm KAN det vara min löjromsbulvan! Jag har ett gäng spanare ute som rapporterar direkt till mig!
 
1000006231.jpg

Lyx!
 
Har varit hemma två dagar på grund av diffus magsmärta och en märklig sugande känsla som gör mig både hungrig och ovillig att äta. Känns samtidigt dumt för jag är ju inte sjuk-sjuk. Ska försöka komma iväg och i alla fall prova idga men jag som brukar sluka smörgåsar på morgonen får inte ens i mig en liten skål kefir. Börjar bra 😅
 
Har varit hemma två dagar på grund av diffus magsmärta och en märklig sugande känsla som gör mig både hungrig och ovillig att äta. Känns samtidigt dumt för jag är ju inte sjuk-sjuk. Ska försöka komma iväg och i alla fall prova idga men jag som brukar sluka smörgåsar på morgonen får inte ens i mig en liten skål kefir. Börjar bra 😅

Så brukar jag känna när jag har magkatarr, tror du att det kan vara det? :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 691
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp