Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, kan vara bland det finaste någon sagt till mig! Och sedan kan det hända att jag inte blev speciellt kränkt egentligen, passade mest bara på att vara dramatisk.Som du är i mitt huvud är du medvetet svart - becksvart - och inte slumpmässigt februariärenvintermånadsvartsomlikagärnakunnatvaramarinblå, varför jag röstar på att du inte behöver känna dig kränkt.
Långt lilarosa hår med lugg och bestämda steg så var det nog jag!
Hade denna kappa på mig kombinerat med en stormönstrad rosa kaftan, en zebrarandig polotröja samt stora leopardmönstrade glajor
Visa bifogad fil 140022
Vilken film såg ni?Hemma efter filmen. Var en bra idé att gå på bio. Har varit på väg neråt psykiskt några veckor. Det här hjälper nog inte att lösa problemet men nu har jag faktiskt mått bra 1 timme och känt att livet nog löser sig ändå. Kortsiktig lösning, men ibland får man ta det som bjuds.
Nej men magi, har ju sett i föregående hoods på Ica någon gång! Måste varit på löjromsjakt
—
Har ont i halsen igen. En ny våg, typ.
För trött på det här nu.
Ska på konsert ons-tors-fre-lörd i olika städer. HÖPP!
Och rida imorgon fm
Inget fancy. Jag gick på The Beekeeper. Typisk Jason Statham film, man vet vad man får och jag blev inte besviken.Vilken film såg ni?
/börjat längta efter att gå på bio men bor i skogen och det är lite omständigt
Klart man kan göra saft eller gelé på frusna bär. Jag fryser alltid bären och gör gelé när det behövs.
Har varit hemma två dagar på grund av diffus magsmärta och en märklig sugande känsla som gör mig både hungrig och ovillig att äta. Känns samtidigt dumt för jag är ju inte sjuk-sjuk. Ska försöka komma iväg och i alla fall prova idga men jag som brukar sluka smörgåsar på morgonen får inte ens i mig en liten skål kefir. Börjar bra
Jag gör ju gelé men det är ju samma. Kokar upp bären silar vätskan i saftduk och kokar upp med socker.Man kokar bara ner baren med lite socker till saft va?
Mitt favorit tea numera, ett par fyra koppar om dagen eller sa.
Sitter i bilen på väg mot jobbet. Ja är inte jag som kör har privatchaufför till och med torsdag.Uppe och dricker mitt te innan jag ska åka till jobbet
Gilla på firande, inte tågstrulFirar 42 med lite rafflande tågstrul!
GrattisFirar 42 med lite rafflande tågstrul!